دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ايرانيان-نت
اپراتورچهارم

ایرانیان نت در تله کام 2015 سرویس پهن باند ارایه می کند

اپراتور چهارم در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام که از تاریخ 4 الی 7مهر 94 درتهران برگزار میشود، سرویس پایه درشبکه پهن باند ارایه می کند.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

مدیرعامل اپراتور سراسری فیبر نوری خبر داد :

طرح تجاری مشاور آلمانی برای 7 میلیون مشترک فیبر

مدیرعامل اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت گفت: در تدوین پروانه این اپراتور دقت کافی صورت نگرفته و از این رو طرح کلی پروژه را برای ایران به میزان 7 میلیون شماره به شرکت دتکان متعلق به دویچه تله‌کام آلمان سفارش داده‌ایم.

ادامه مطلب

باقري

مدیرعامل اپراتور سراسری فیبر نوری

فیبرکشی ایرانیان‌نت در مناطق فاقد فیبر

مدیرعامل اپراتور فیبر نوری ایرانیان‌نت گفت: علیرغم فیبرکشی‌های متعدد در ایران، به دلیل عدم یکپارچگی این آمار در انجمن فیبر دنیا صفر درج شده است، در تلاشیم تا از فیبرهای موجود بیشترین استفاده را ببریم و هر جا فیبر کشی وجود ندارد، ایرانیان نت فیبرکشی کند.

ادامه مطلب

فيبر نوري

فیبرنوری نیازمند سرمایه‌گذاری 5 میلیارد دلاری

مروری بر احوال چهارمین اپراتور

اپراتور چهارم کشور که وعده ارائه اینترنت 20 مگابایتی در هفت کلانشهر را داده به گفته مسوولانش برای ایجاد شبکه فیبر نوری و برای 6.8 میلیون پورت، بالغ بر پنج میلیارد دلار سرمایه نیازمند است.

ادامه مطلب

فيبر نوري

معاون تنظیم مقررات به مهر خبر داد:

ناکامی پروژه اتصال فیبر نوری منازل/ تعلیق پروانه اپراتور چهارم

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه پروژه اتصال فیبر نوری منازل تاکنون صفر درصد پیشرفت داشته است از تصمیم گیری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای این پروژه خبر داد.

ادامه مطلب

فيبرنوري

اخطار به مجری اتصال فیبر نوری منازل/ پایان دوره انحصار در سال ۹۵

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: دوره انحصار اپراتور اتصال فیبر نوری منازل در تابستان سال ۹۵ به اتمام می رسد این درحالی است که این اپراتور تاکنون کار جدی برای اجرای این پروژه انجام نداده است.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

تشریح آخرین وضعیت شبکه فیبر نوری کشور

چالشهای فیبرنوری در راه خانه ایرانیان

اپراتور مجری پروژه فیبر نوری در کشور، تا پایان سال جاری به پنجمین سال فعالیتش وارد می‌شود و این درحالی‌ است که وزارت ارتباطات بیش از گذشته بر لزوم تسریع روند امور در این زمینه اصرار می‌کند.

ادامه مطلب

تفاهم نامه شيراز

تفاهم‌نامه ایجاد شبکه فیبرنوری شهرشیراز امضاء شد

تفاهم نامه ایجاد شبکه دسترسی فیبر نوری شهر شیراز مابین کنسرسیوم کاپ و شرکت ایرانیان نت به عنوان مجری شبکه FTTx کشور به امضاء رسید.

ادامه مطلب

PAP

پاسخ وزير ارتباطات به نماينده شرکت‌هاي اينترنتي

حل مشکلات پهناي باند تا پايان سال/ايرانيان نت به شرکت‌هاي PAP واگذار مي‌شود

وزير ارتباطات درباره عملکرد سليقه‌اي شرکت‌هاي مخابرات استاني در تامين سرويس و بلاتکليفي در اجرا و نگهداري گفت: در اين باره با اين شرکت بسيار صحبت کرديم. مدير جديد مخابرات بسيار با مدير قبلي متفاوت است و اميدوار به همکاري بيشتر مخابرات هستيم.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

گفت‌و گوی تفصیلی:

اپراتور چهارم؛ از چالش‌ها تا اینترنت 20 مگی

اسفندماه سال 89 بود که اپراتور چهارم کشور با ماموریتی متفاوت از سایر اپراتورها پروانه‌ای برای شروع به کار دریافت کرد و کارش گسترش شبکه فیبر نوری در سراسر کشور به منظور افزایش سرعت تبادل اطلاعات بود.

ادامه مطلب