یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
اي-ميل
ايميل

ايميل را با دست خط خود ارسال کنيد

گوگل ابزار جديدي براي ارسال ايميل دست نويس به "جي ميل" افزوده است که به کاربر امکان مي دهد با دست خط خود به ديگران نامه الکترونيکي ارسال کند.

ادامه مطلب

ياهو

ایجاد محدودیت یاهو برای کاربران در ایران

شرکت یاهو امکان ثبت ای‌میل را برای کاربران ایرانی مسدود کرد.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

معاون وزیر ICT خبر داد:

راه‌اندازی ای‌میل و موتورهای جست‌وجوی فخر و فجر

رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات از راه‌اندازی موتورجست‌وجو و ایمیل نیز با نام فخر و فجر خبر داد و در ارتباط با این‌که آیا ممکن است جی‌میل رفع فیلتر شود تنها به این پاسخ اکتفا کرد که مذاکراتی دراین زمینه در حال انجام است.

ادامه مطلب

ايميل

نحوه عضويت در پست الکترونيک ايران

به دنبال ارسال نامه‌ وزير ارتباطات به دستگاههاي اجرايي براي ممنوعيت استفاده از ايميلهاي خارجي، جزئيات نحوه عضويت در پست الکترونيکي بومي "ايران" به عنوان يکي از سرويس دهندگان ايميل داخلي اعلام شده است.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

معاون وزیر ICT خبر داد:

احراز هویت کاربران ای‌میل‌های ایرانی

افرادی که ممکن است کمتر از بقیه در فضای مجازی رفت‌وآمد داشته باشند هم این روزها با واژه‌هایی مثل ای‌میل ملی و ایرانی، بیگانه نیستند و همگان درباره‌ی راه‌اندازی سرویس‌های جدیدی که بتواند با پست‌های الکترونیکی خارجی از جمله یاهو و جی‌میل رقابت کنند، مسائل متعددی را شنیده‌اند. با این وجود کمتر پیش می‌آید که در مراوداتی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، آدرس پست الکترونیکی فردی آدرسی ایرانی باشد.

ادامه مطلب

اي‌ميل امکان شنود دارد؟

خبرهاي متعددي که حاکي از دستگيري مجرماني دارد که با استفاده از VPN و پروکسي‌ها به تهديد افراد متعددي اقدام کرده‌اند و اين ذهنيت را براي کاربران به وجود مي‌آورد که آيا حساب کاربري افراد به واقع شنود مي‌شود؟

ادامه مطلب