یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

ايميل را با دست خط خود ارسال کنيد

ايميل

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷:۰۰


گوگل ابزار جديدي براي ارسال ايميل دست نويس به "جي ميل" افزوده است که به کاربر امکان مي دهد با دست خط خود به ديگران نامه الکترونيکي ارسال کند.

به گزارش خبرگزاري مهر، کاربر مي تواند با مکان نما و پد ماوس آنچه را که مي خواهد بنويسد و گوگل نهايت تلاش خود را براي تايپ کلمات کاربر با همان دست خط مي کند و همچنين کلمات مشابهي را که کاربر مي تواند از آنها انتخاب کند نيز پيشنهاد مي کند.

اين ابزار براي کاربران جي ميل در بيش از 50 زبان و براي کاربران Google Docs در 20 زبان عرضه شده است.

مقامات گوگل مي گويند ورودي دست خط، اينترنت را براي استفاده همه مردم در سراسر جهان آسان تر مي کند و همچنين گامي در جهت برداشتن موانع بين زبانها تلقي مي شود.

کاربران به آساني به جي ميل يا Docs وارد مي شوند، در بخش تنظيمات، تنظيمات زبان را انتخاب مي کنند ، گزينه " تمام زبانها را نشان بدهد" را کليک مي کنند، سپس "ابزار ورودي را امکان پذير کن" را انتخاب کرده و در نهايت فهرستي از تمامي انواع صفحه کليد گوگل نمايش داده مي شود که کاربر مي تواند يکي از آنها انتخاب کند.

زبانهايي که يک آيکون قلم در کنار خود دارند آنهايي هستند که از کلمات نوشته شده حمايت مي کنند و وقتي گزينه ورودي افزوده شود کاربر مي تواند از تمامي فهرست موجود در بالاي سند يا ايميل در حال نوشتن حق انتخاب داشته باشد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو