یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپليکيشن
اندرويد - اپليکيشن

رشد 8.2 درصدی دانلود اپلیکیشن از اپ‌ استور و گوگل‌پلی در سه ماهه اول 2016

صنعت موبایل‌ روز به روز درحال رشد است و مصرف کنندگان این نوع تکنولوژی‌های نوظهور می‌خواهند حداکثر بهره را از آن ببرند. حالا با انتشار جدیدترین آمارها مشخص شده که بخش بازی‌ها در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور بیشترین تعداد دانلود را در سه‌ماهه اولیه سال 2016 به خود اختصاص داده و باعث شده تعداد کل دانلود اپلیکیشن‌ها رشدی 8.2 درصد داشته است.

ادامه مطلب

اپليکيشن

استعلام خلافي و نمره منفي با اپليکيشن "خلافي و جدول جرايم"

"خلافي و جدول جرايم" اپليکيشني بسيار کاربردي براي گوشي‌هاي اندرويدي است که به کمک آن مي‌توانيد اطلاعات و ابزارهاي جامعي درباره‌ي تخلف‌هاي رانندگي و آگاهي از خلافي خودرو را در اختيار داشته باشيد.

ادامه مطلب

اپليکيشن - تلفن همراه

آیا میدانستید تنها 6 در صد از توسعه دهندگان برنامه های موبایل خانم هستند؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این حجم عظیم برنامه های موبایل توسط چه کسانی ساخته میشود؟ یا به طور مثال کدام میانگین سنی اکثر توسعه دهندگان را شامل شده اند؟ در مورد میزان در آمد این قشر چه اطلاعاتی دارید؟ وب سایت InMobi اطلاعات زیادی در مورد این مسائل در اختیار علاقمندان میگذارد. در واقع کار این وب سایت کشف و تحلیل مسائل و آمار مختلف در دنیای موبایل است. اکنون این وب سایت گزارش جدیدی را منتشر کرده است که اطلاعات و حقایق جالبی را در آن گنجانده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - ويندوز موبايل

توسعه دهندگان ویندوزفون دو برابر بیشتر از همکاران اندرویدی خود درآمد دارند!

رنامه نویسان سیستم عامل های مختلف نقش بسیار مهمی را در رشد و نمو پلتفرم ها دارند و هر چقدر که این توسعه دهندگان برنامه ها و اپلیکیشن های با کیفیت تری بسازند کارربران بیشتری مجاب به استفاده از آن پلتفرم میشوند که نتیجه ی آن رشد سهام آن پلتفرم خواهد بود.

ادامه مطلب

سياست - انتخابات

موج سواری اپلیکیشن ها در دریای انتخابات

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، استارتاپ های ایرانی هم دست به کار شده اند و محصولاتی را مرتبط با بحث های روز و داغ انتخاباتی عرضه کرده اند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - تبلت

فروش برنامه های موبایل تا 4سال آینده ،100 میلیارد دلار خواهد بود

نرم افزارهای تلفن همراه به طور گسترده ای در حال تغییر ماهیت این ابزار ارتباطی به عضو محوری زندگی روزمره ما هستند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

چطور از شر پیام های کوتاه تبلیغاتی مزاحم راحت شویم

یکی از موارد مشترک بین همه اپراتورهای ایرانی پیام های تبلیغاتی بسیار زیادی است که روزانه برای مشترکین ارسال می شوند و با وجود بیانیه ها، اظهار نظرهای رسمی و حتی شکایت های متعدد از اپراتورها مبنی بر نقض حقوق شهروندی کاربران، باز هم این پیام ها بدون آنکه مخاطب نقشی برای دریافت آنها داشته باشد به صورت انبوه ارسال می شوند. هر چند در برخی مواقع شماره هایی از سوی اپراتورها برای غیرفعال سازی این پیام ها اعلام شده اما تجربه نشان می دهد در واقع هیچ کدام از این روش ها پاسخگو نیست و در پایان هر روز با چک کردن پوشه دریافت پیام ها متوجه تعداد بسیار زیاد پیام های کوتاه مزاحم و اغلب بدون کاربرد خواهید شد.

ادامه مطلب

گشت ارشاد

عرضه برنامه تلفن همراه برای تسهیل قانون شکنی افراد بدحجاب

به تازگی یک برنامه تلفن همراه برای کاربران ایرانی گوشی های آندرویدی عرضه شده که در تقابل آشکار با قوانین کشور قرار داشته و به افراد بدحجاب و هنجارشکن امکان می‌دهد با سهولت به تخلفاتشان ادامه دهند.

ادامه مطلب

فيس بوک

فیس‌بوک باتری گوشی را می‌خورد

حذف اپلیکیشن فیس‌بوک 20 درصد از عمر باتری شما را حفظ می‌کند.

ادامه مطلب

اندرويد - اپليکيشن

بازارهای اندرویدی ایران با تحریم شکوفا شد/رشد 400 درصدی در 7 ماه

تحریم اندرویدی گوگل برای ایرانی‌ها، اندروید مارکت‌های کشور را بارورتر و خوش ایده‌تر کرد تا جاییکه یک نمونه جدید از آنها ظرف هفت ماه رشد ??? درصدی داشته است.

ادامه مطلب