پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ایرانسل
ایرانسل

معرفی سرویس ذخیره سازی ابری ایرانسل برای نوروز

«ابرتو» سرویس ذخیره‌سازی ابری ایرانسل، به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، به ۱۰ کاربر برتر خود بستۀ اینترنت ۱۴۰۰ گیگابایتی جایزه می‌دهد.

ادامه مطلب

esim

سرویس eSIM به‌صورت آزمایشی در شبکه ایرانسل راه‌اندازی شد

مدیرعامل ایرانسل با انتشار مطلبی در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام از راه‌اندازی آزمایشی سرویس eSIM در شبکۀ ایرانسل خبر داد.

ادامه مطلب

هدیه ایرانسل

هدیه ۴۲ گیگابایتی ایرانسل برای دهه فجر

ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی، برای ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه، بستۀ هدیۀ ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

ایرانسل

ایرانسلی‌ها ۱۳.۲۱ پتابایت اینترنت در یک روز مصرف کردند

حجم مصرف دیتای روزانۀ کاربران شبکۀ اینترنت پرسرعت ایرانسل با عبور از مرز ۱۳.۲۱ پتابایت، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

ادامه مطلب

ایرانسل

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تراکنش ایران

راهکارهای سازمانی ایرانسل به عنوان اسپانسر دیجیتال، از ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران (ITE)، که از مهمترین رویدادهای فناوری‌های مالی ایران، با محوریت اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال است، حمایت می‌کند.

ادامه مطلب

ایرانسل

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت می‌کند.

ادامه مطلب

ایرانسل

مدیرعامل ایرانسل:

رسالت اپراتور دیجیتال، باز کردن فضا برای ایده‌هاست

مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی «نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل»، یکی از رسالت‌های ایرانسل را «باز کردن فضا برای ایده‌های نو» دانست و با اشاره به تجربۀ موفق ایرانسل در سرمایه‌گذاری روی شرکت اسنپ گفت: امیدواریم بتوانیم به شکل‌گیری و گسترش چندین اسنپ دیگر در ایران کمک کنیم.

ادامه مطلب

ایرانسل

MTN اعلام کرد خروج از ایران فوری نیست

گروه MTN و MTN ایرانسل جزئیات ترسیم شده درباره خروج برنامه ریزی شده این شرکت از خاورمیانه را ترسیم کرده اند و توضیح می دهند که هدف آنها در سه تا پنج سال آینده است.

ادامه مطلب