دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
بیت-کوین
بیت کوین

رمزارزها چه جذابیتی برای ایرانیان دارند؟

با تمام جذابیت‌ بازار رمزارزها، فعالیت ایرانیان در این بازارها با چالش‌های فراوانی همراه بوده است و دلیل آن نبود بسترهای قانونی مناسب برای فعالیت در این بازارها است و همچنان ابهامات زیادی برای پلتفرم‌های خدمات دهنده در این زمینه وجود دارد.

ادامه مطلب

رمز ارز

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در تکنیکال بیت‌کوین

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در نمودارهای تحلیل ارزش بیت‌کوین ارزش بزرگترین ارز مجازی دنیا را که در زمان حاضر تا ۳۵۶۹۷ دلار کاهش یافته است، تا ۲۰۰۰۰ دلار پایین می‌آورد.

ادامه مطلب

رمزارز

ریزش دوباره ارزهای دیجیتالی

ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم بار دیگر ریزش کرد.

ادامه مطلب

بیت کوین

هجوم بیت کوین بازهای چینی به تگزاس

دولت چین به مقابله جدی با استخراج کنندگان بیت کوین پرداخته و به همین علت گفته می شود بسیاری از علاقمندان به این کار در حال مهاجرت به تگزاس آمریکا هستند.

ادامه مطلب

هکر

هکرها به جای بیت کوین سراغ یک رمزارز دیگر رفتند

اگرچه بیت کوین همچنان رمزارز مورد درخواست هکرهای باج گیر است اما مجرمان سایبری به تدریج خواستار دریافت باج در قالب رمزارزی دیگر به نام مونرو می شوند.

ادامه مطلب

بیت کوین

بیت‌کوین با افزایش ۹.۸درصدی به ۳۹۰۳۵ دلار رسید

توییت جدید الون ماسک مبنی بر استفاده از بیت‌کوین در معاملات شرکت تسلا در صورت استخراج آن با انرژی‌های پاک، ارزش این ارز مجازی را ۹.۸درصد بالا برده است.

ادامه مطلب

استخراج بیت کوین

استان‌های بیشتری در چین استخراج ارزهای مجازی را ممنوع می‌کنند

دولت‌های محلی در چین درخواست پکن برای تحت فشار گذاشتن صنعت استخراج رمز ارز را عملی می کنند.

ادامه مطلب

بیت کوین

ارزش بیت کوین ۱۰ درصد کاهش یافت

ارزش بیت کوین با ۹.۷ درصد کاهش به ۳۲۳۱۸ دلار رسید. سرمایه بازار ۱۰ ارز مجازی برتر دنیا بین ۷.۳ و ۱۲.۹ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته پایین آمده است.

ادامه مطلب

ترامپ

دونالد ترامپ:

بیت کوین یک کلاهبرداری است و دلار آمریکا باید در جهان حکمرانی کند

رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه «فاکس بیزینس» گفته بیت کوین یک کلاهبرداری است که روی ارزش دلار آمریکا تاثیر می‌گذارد.

ادامه مطلب

بیت کوین

قیمت بیت کوین باز هم سقوط کرد

قیمت بیت کوین در حالی که معامله گران با نگرانی چشم انداز تغییر سیاست پولی ایالات متحده و ادامه تشدید مقررات ارزهای رمزپایه در چین را دنبال می کنند، به پایین ترین سطح خود در طول ده روز گذشته رسید.

ادامه مطلب