شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تاليا
تاليا

700هزار مشترک تالیا همچنان بلاتکلیف

جدیدترین آمارهای رسمی‌ گویای آن است که همچنان حدود 700هزار نفر مالک سیم‌کارت‌های تالیا هستند، حال آنکه در ارائه خدمات به این مشترکان اما و اگرهای بسیاری وجود دارد.

ادامه مطلب

تاليا

اپراتوری با نیم میلیون سیم‌کارت بلاتکلیف/تکلیف تالیا همچنان نامعلوم

شرکت گسترش ارتباطات تالیا که سالهاست درباره آینده آن وعده‌های متعدد مطرح می‌شود این روزها تنها حدود 50هزار مشترک فعال دارد.

ادامه مطلب

تاليا

تغییر ساختار و فعالیت شرکت تالیا با تعدیل نیرو + سند

سراسری شدن پوشش ارتباطی شرکت تالیا برای چندمین بار و این بار توسط مدیر این شرکت مطرح و سایت مخابرات اقدام به انتشار آن می‌کند در حالیکه از سوی دیگر، این شرکت در نامه خاتمه همکاری به برخی پرسنل خود خبر از تغییر فعالیت خود داده است.

ادامه مطلب

تاليا

تالیا یکی از بازیگران ترابردپذیری شد

نگاه مشترکان موبایل آرام آرام معطوف به اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره‌های موبایل جهت اثاث‌کشی بین اپراتورها شده است و در چنین شرایطی مدیر عامل تالیا هم خبر از ورود تالیا به ماجرای MNP داد.

ادامه مطلب

سيم كارت

تالیا 3G ندارد!

حدود شش ماه از ورود اپراتورهای مختلف کشور به عرصه ارائه خدمات نسل سه می‌گذرد اما با اینحال همچنان دسترسی به 3G برای مشترکان تالیا امکان پذیر نیست.

ادامه مطلب

سيم كارت

تالیا در هاله ابهام

چند ماهی از زمان طرح ادغام تالیا با همراه اول می‌گذرد اما با این وجود همچنان سرنوشت این شرکت و مشترکان آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ادامه مطلب

تاليا

تکلیف مشترکان تالیا چه خواهد شد؟

وزیر ارتباطات به انتقاد از عملکرد تالیا پرداخت و به صراحت اعلام کرد که این شرکت پروانه اپراتوری ندارد. حال این سوال مطرح می شود که آیا طرح موضوعات به این شکل به نوعی حل مساله از طریق پاک کردن صورت مساله محسوب نمی شود؟!

ادامه مطلب

تاليا

وزير ارتباطات: تاليا پروانه اپراتوري ندارد

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات گفت: از نظر ما تاليا پروانه اپراتوري ندارد و براي مدتي پيمانکار مخابرات بود که از اين پيمانکاري تاريخ زيادي باقي نمانده و به هر حال نتوانسته رضايت مردم را جلب کند.

ادامه مطلب

تاليا

فراخوان تالیا برای جهش به نسل چهارم

شرکت گسترش ارتباطات تالیا برای ورود به نسل 4 خدمات مخابراتی تلفن همراه آگهی فراخوان شناسایی پیمانکار منتشر کرد.

ادامه مطلب

تاليا

مدیر عامل تالیا تغییر کرد

فریبرز نژاد دادگر که پیش از این به عنوان مدیر عامل تالیا فعالیت می‌کرد، جای خود را به محمد کریم ناصر صراف داد.

ادامه مطلب