یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
تشعشعات-موبايل
تلفن همراه - بازار

از تشعشعات گوشي خود غافل نشويد

تشعشعات موبايلي و تاثير آنها بر سلامت انسان موضوعي است که طي سال‌هاي اخير دغدغه‌هاي مختلفي براي مشترکان تلفن همراه ايجاد کرده و مردم نگراني‌هاي متعددي در خصوص تجهيزات مخابراتي دارند. با اين حال بسياري افراد از گوشي تلفن همراه خود و تهديداتي که مي‌تواند به همراه داشته باشد بي خبرند.

ادامه مطلب

امواج

نگرانی از سرطانزا بودن تشعشعات/ تاکید دولت بر استاندارد بودن اشعه آنتن‌ها

معاون وزیر ارتباطات به تازگی تاکید کرده که تشعشعات آنتن‌های BTS در کشور پایین‌تر از حد استاندارد است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - مکالمه

محققان استرالیایی می‌گویند گوشی موبایل با تومور مغزی ارتباط ندارد

شاید سال‌هاست موضوع مضر بودن امواج گوشی‌های موبایل و ارتباط آن با بیماری‌هایی نظیر تومور مغزی، نه تنها ذهن کارشناسان بلکه افکار عمومی را نیز درگیر خود کرده است. به تازگی محققان استرالیایی در گزارشی اعلام کرده‌اند که میان گوشی موبایل و تومور مغزی ارتباطی وجود ندارد.

ادامه مطلب

دکل - آنتن

ادعای سرطان‌زابودن تشعشع RF تا چه‌حد صحیح است؟

امروزه با گسترش و رشد فناوری‌های نوین مخابراتی بر بستر موبایل شاهد افزایش روزافزون استفاده شهروندان، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از این فناوری‌های مخابراتی که عمدتاً با استفاده از امواج الکترومغناطیسی به تبادل اطلاعات می‌پردازند، هستیم.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات:

مردم نگران تشعشعات نباشند/امواج موبایل کاملا سالم است

وزیر ارتباطات با بیان این که امواج رادیو تلویزیون بیشتر از موبایل است، گفت: جای هیچ نگرانی برای مردم نیست و به صورت مداوم امواج در کشور به کمک رگولاتوری و سازمان انرژی اتمی پایش می شود.

ادامه مطلب

موبايل

نظر رییس سازمان پدافند غیرعامل درباره تشعشعات موبایلی

رییس سازمان پدافند غیرعامل از تمرکز این سازمان بر مباحث مردم‌محور خبر داده و این مساله را یکی از رویکرد‌های مهم سازمان پدافند غیرعامل دانست.

ادامه مطلب

پروفسور سميعي

نظر پروفسور سمیعی درباره تشعشعات موبایلی

بحث تاثیر تشعشعات موبایل و دکل‌های مخابراتی بر سلامت انسان موضوعی است که طی سالهای گذشته دغدغه‌ای جدی در میان مردم بوده و در شرایطی که تلفن‌های همراه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسانها تبدیل شده اند همواره این نگرانی نیز وجود داشته که آیا تشعشعات امواج موبایلی برای سلامت انسان مضر است؟ پروفسور سمیعی به تازگی اینگونه اعلام کرده که هنوز هیچ تحقیقی مثبت یا منفی بودن تاثیر تشعشعات موبایلی بر سلامت انسان را تائید نکرده است.

ادامه مطلب

تشعشعات موبايل

دولت براي نجات از خطر تشعشات چه خواهد کرد؟!

نگراني از تاثيرات تشعشعات موبايلي بر سلامت شهروندان موضوعي است که در سال‌هاي اخير به دغدغه‌اي براي مردم تبديل شده و در اين زمينه برخي مسوولان گاهي حرف‌هايي مطرح مي‌کنند که همين موضوع باعث دامن زدن به اين نگراني‌ها مي‌شود.

ادامه مطلب

bts

چگونه از شر تشعشعات موبایلی در امان باشیم؟

خطر تشعشعات موبایلی طی سالهای اخیر برای بسیاری از شهروندان و به ویژه شهروندان کلانشهرها به دغدغه‌ای جدی تبدیل شده است.

ادامه مطلب