شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تقي-پور
مناظره

با حضور جهانگرد و تقی‌پور؛

مناظره‌ی تلویزیونی درباره‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات به درگیری لفظی انجامید

روند اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات که برخی به اشتباه آن را جایگزینی برای "اینترنت ملی" می دانند، با وجود رسیدن به فاز سوم، همچنان با انتقاد جمعی از کارشناسان فضای مجازی مواجه است.

ادامه مطلب

تقي پور

پیوست فرهنگی رایتل ارائه شد

تماس‌های تصویری از سر گرفته می‌شود؟

یکی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی از ارسال پیوست فرهنگی اپراتور سوم تلفن همراه به این شورا خبر داد و گفت: تا جایی که من می‌دانم شورا موافق ارائه‌ی خدمات ارزش‌ افزوده و نسل سوم در کشور است.

ادامه مطلب

تقي پور

دلایل برکناری تقی پور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

امروز جلسه شواری عالی فضای مجازی با حضور اعضای آن به منظور تصویب شرح وظایف این شورا برگزار شد که گویا در این جلسه بحثی جدی ما بین دبیر شورای عالی فضای مجازی و رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات در مخالفت با شرح وظایف این شورا صورت گرفت.

ادامه مطلب

تقي پور

وزير ارتباطات خبر داد:

تغيير تعرفه‌ تلفن ثابت به‌دليل افزايش قيمت تمام شده و تغيير تعرفه‌هاي استان

سال 90 تعرفه هر پالس هم‌کدي از 44.7 ريال به 51 ريال افزايش يافت و امسال تنها بعد از گذشت يک سال، از 51 به 57 ريال تغيير کرد، وزير ارتباطات در توضيحاتي علت اين افزايش را رشد هزينه‌هاي تمام شده عنوان کرد.

ادامه مطلب

بازار گوشي

وزیرارتباطات درمجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

ایرانیان روزانه 3میلیارد دقیقه با موبایل صحبت می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای پاسخگویی به سوال یکی از نمایندگان در خصوص عدم پوشش کامل تلفن همراه در مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود با بیان اینکه در ابتدای امسال 7 میلیارد پیامک به صورت موفق ارسال شده است، از پوشش دهی شبکه تلفن همراه در کشور دفاع کرد.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

افتتاح فاز اول شبکه ملی اطلاعات تا خرداد 91

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهمترین اولویت ما در سال جدید افتتاح شبکه ملی اطلاعات است که فاز اول آن را تا خرداد 91 افتتاح می کنیم.

ادامه مطلب

تقي پور

تقي پور خبر داد:

اجماع جهاني براي راه‌اندازي اينترنت پاک/ اندونزي با ايران همگام مي‌شود

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات که دي ماه سال گذشته براي نخستين بار "اينترنت پاک" و تفکيک اينترنت پاک از ناپاک را درگفتگو با مهر مطرح کرده بود، در آخرين اظهارات خود در اين باره اعلام کرد: براي اجراي اينترنت پاک مجامع بين المللي را با خود همراه مي کنيم.

ادامه مطلب

تقي پور

وزير ارتباطات:

افزايش سرعت اينترنت در راه است

وزير ارتباطات با اشاره به اينکه هم‌اکنون پهناي باند اينترنت بين‌الملل کشور 270 stm1 (معادل 270 ضربدر 155 مگابيت بر ثانيه) است از آزادسازي پهناي باند داخلي و افزوده شدن آن به اينترنت کشور با راه‌اندازي شبکه ملي اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات قطعی کابل را علت کاهش سرعت اینترنت اعلام کرد

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات ، قطعی کابل در خلیج فارس و آتش‌ سوزی در مسیر روسیه را علت کاهش سرعت اینترنت اعلام کرد.

ادامه مطلب

رايتل

عضو کمیسیون صنایع مجلس

وعده تقی‌پور برای آغاز توزیع سیم کارت‌های اپراتور سوم از هفته آینده

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در جلسه شب گذشته این کمیسیون گفت: وزیر در این جلسه اعلام کرد تحویل سیم کارت‌های اپراتور سوم از هفته آینده آغاز می‌شود.

ادامه مطلب