جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-ثابت
مخابرات

مخابرات منطقه تهران اعلام کرد

2هزارو 300شماره تلفن ثابت در محدوده ساختمان پلاسکو دايرشد

2هزار و 300شماره تلفن ثابت که بر اثر ريزش ساختمان پلاسکو دچار اختلال شده بود توسط مخابرات تهران داير شد

ادامه مطلب

اختلال مخابراتي

3 مرکز مخابراتي توسعه مي يابد

عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتي مالک اشتر، پرند، گلپايگاني قلعه مير از تاريخ 25 دي ماه آغاز مي شود.

ادامه مطلب

پيامک تلفن ثابت

سرويس ارسال پيامک با تلفن ثابت مي ماند

سخنگوي شرکت مخابرات ايران گفت: علي‌رغم استقبال کم از سرويس پيامک تلفن ثابت اما اين سرويس هم‌اکنون داراي مشترکان خاصي است و جمع‌آوري نخواهد شد.

ادامه مطلب

عرب هاشمي

مدير مخابرات منطقه تهران خبر داد:

تخفيف 10 درصدي مخابرات براي خريد نقدي خط تلفن ثابت

مديرمخابرات منطقه تهران از در نظر گرفتن تخفيف 10درصدي براي خريداران نقدي خط تلفن ثابت خبر داده و تصريح کرد:الزامي براي خريد نقدي خط هاي تلفن ثابت وجود نداشته و مشتريان مي توانند بخشي از اين هزينه را در قالب اقساط 36 ماهه پرداخت کنند.

ادامه مطلب

محمود واعظي-وزير ارتباطات

در قبوض ماه بعد

مبلغ 10هزار تومان مندرج در قبوض تلفن ثابت به مشترکان عودت می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عودت مبلغ 10هزار تومان مندرج در قبوض تلفن ثابت خبر داد و گفت: این مبلغ ماه بعد به مشترکان عودت داده می شود.

ادامه مطلب

آواي انتظار

دريافت آواي انتظار بر روي خط تلفن ثابت

سرويس‌ هايي مانند آواي انتظار يا آهنگ پيشواز از سال‌ ها قبل توسط اپراتورهاي تلفن همراه عرضه شده اما چنين امکاني براي تلفن ثابت نيز وجود دارد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

5 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی دانشگاه، شهید حکمت شعار، شهید عاطف، شهید فرداسدی و شهید درزی از تاریخ 23 شهریور ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

۱.۵ میلیون تلفن بی‌استفاده در تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با تاکید بر اینکه هر خط تلفن ثابت در شهری مانند تهران بین یک میلیون و ۱۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد، گفت: اکنون بیش از یک و نیم میلیون خط تلفن ثابت بدون کارکرد در این شهر وجود دارد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

توسعه 2 مرکز مخابراتي

عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابراتي شهيد غريبي و شهرستان قدس از تاريخ دوم مرداد ماه آغاز مي شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

پاسخ مخابرات به یکی از منتقدان این شرکت

به دنبال انتشار خبر «توقف ارایه سرویس تلفن ثابت به کاربران» شرکت مخابرات ایران با انتشار مطلبی به پاسخگویی به آنچه در قالب این خبر از سوی یک شرکت FCP مطرح شده بود پرداخت.

ادامه مطلب