سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
تلويزيون-اينترنتي
برنامه زنده - تلويزيون اينترنتي -

برگزاری کنسرت آنلاین با توسعه شبکه CDN در کشور

اولین کنسرت آنلاین کشور در تالار اندیشه حوزه هنری که هفته گذشته توسط پلتفرم بومی کیومری تحت پوشش قرار گرفت قدم اول در جهت برگزاری و پخش زنده سایر رویداد ها خواهد بود.

ادامه مطلب

تلويزيون اينترنتي

پخش اینترنتی تلویزیون با اپلیکیشن یونیورسال Iran TV Universal

Iran TV Universal اپلیکیشنی ایرانی و یونیورسال برای ویندوزموبایل است که به کمک آن می‌توانید به صورت کاملا رایگان به مشاهده‌ی آنلاین شبکه‌های تلویزیونی بپردازید.

ادامه مطلب

لهراسبي نژاد

تولید ستاپ‌باکس سیم‌ کارتی

کلاس‌های پیام‌نور از مهرماه روی تلویزیون اینترنتی برگزار می شود

جذابیت تلویزیون اینترنتی به اندازه گوشی‌های هوشمند است، کلاس‌های دانشگاه پیام‌نور با ظرفیتی مشخص از مهر روی رسانه تعاملی برگزار می‌شود، محتوای فاخر در داخل کشور کم نیست، هزینه پهنای باند تلویزیون اینترنتی توسط VOD داران به اپراتورها پرداخت می‌شود و...

ادامه مطلب

رسانه - تلويزيون

نشست رسانه تعاملی در خبرگزاری تسنیم/ بخش پایانی

جبران هزینه ۱۰۰ هزار دلاری صداوسیما از IPTV/کشور تشنه قانون ضد انحصار است

بازیگران عرصه رسانه تعاملی معتقدند که صداوسیما آن چنان شرایط ورود به حوزه IPTV را سخت کرده که تمامی متقاضیان پروانه های مربوطه از جمله اپراتورهای موبایل که دنبال باند ۷۰۰ این سازمان بودند فعلا سکوت اختیار کرده‌اند.

ادامه مطلب

مهدي نيامنش-سهيل عالمي

نشست رسانه تعاملی در خبرگزاری تسنیم/ بخش اول

تولید انحصاری ستاپ‌باکس VOD/شناسنامه‌دار کردن محتوای تصویری کودک و نوجوان

سال‌هاست که راه‌اندازی رسانه تعاملی یا به عبارتی تلویزیون اینترنتی معطل تصمیمات مدیریتی مانده و سلایق مختلف، مردم را از دسترسی به رسانه‌های نوین منع کرده است اما با این حال بازیگران Ip Media با انگیزه‌ای دو چندان همچنان پای کار هستند.

ادامه مطلب

رسانه - تلويزيون اينترنتي

نشست بررسی چالش های تلویزیون اینترنتی در تهران برگزار می شود

فناوری حوزه رسانه و چالش های آن با محوریت تلویزیون اینترنتی و شبکه ای با حضور نظریه پردازان داخلی و خارجی در دومین نشست بین المللی فناوری و نوآوری در تهران بررسی می شود.

ادامه مطلب

Netflix - تلويزيون اينترنتي

يک مقام مسئول در مرکز ملي فضاي مجازي:

نت فليکس تهديدي بزرگ براي فرهنگ ايراني - اسلامي محسوب مي شود

سرپرست دفتر ارزيابي پيشرفت راهبردها و برنامه هاي مرکز ملي فضاي مجازي، گفت: سرويس نت فليکس ( Netflix ) تهديد بزرگي براي فرهنگ ايراني- اسلامي به دليل محتواي غيراخلاقي، متضرر شدن ارائه‌ دهندگان نوپاي اينگونه سرويس ها و توليدکنندگان محتواي بومي بدليل عدم توان رقابت، محسوب

ادامه مطلب

ويدئو - تلويزيون اينترنتي

نگرانی مسئولان از تلویزیون نتفلیکس/بومی‌ها عجله کنند

در حالیکه با گذشت سال‌ها بی‌توجهی نسبت به راه‌اندازی تلویزیون تعاملی، اقدامات نتفلیکس باعث ایجاد نوعی نگرانی در مسئولان شده که انتظار می‌رود وزارتخانه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر به فکر حمایت از تولیدات بومی باشند

ادامه مطلب

فيبر نوري - ارتباطات - فناوري

سرمایه‌گذاری شرکت MTN در تلویزیون اینترنتی و فیبرنوری ایران

شرکت چند ملیتی دارنده بلوک سهام ۴۹ درصدی اپراتور دوم ارتباطی ایران، هم‌زمان به فکر سرمایه‌گذاری در چند پروژه زیرساختی کشور اعم از فیبرنوری و تلویزیون اینترنتی است.

ادامه مطلب

تلويزيون اينترنتي

با رونمایی از پروژه ملی VOD

خدمات ویدئو درخواستی ارائه می‌شود

در زنجیره ارائه خدمات VOD، صاحبان شبکه، تجمیع کنندگان و صاحبان محتوا سه بازیگر اصلی هستند و با پروانه‌های اعطا شده ظرف دو سال گذشته در بخش تلفن ثابت و تلفن همراه، شرایط لازم برای ارائه این سرویس از سوی این بازیگران فراهم شده است.

ادامه مطلب