شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
توليد-محتواي-داخلي
تجارت الکترونيک - اقتصاد - بازار

جهانگرد:

بازار 100 هزار میلیاردی تومانی فناوری اطلاعات در برنامه ششم توسعه

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر این که افق پیش روی بخش ICT در کشور افزایش ٦ درصدی سهم این بخش از تولید ناخالص داخلی است، گفت: بازار پرتحرک صنعت ICT دست یافتن به این رقم را ممکن می سازد.

ادامه مطلب

واعظي - شبکه ملي اطلاعات

تدوین راهکارهایی برای اقتصادی نمودن صنعت توسعه و بهره برداری مراکز داده

واعظی در بیستمین جلسه کنترل پروژه شبکه ملی اطلاعات که با حضور فعالان این شبکه برگزار شد، از تدوین راهکارهایی برای اقتصادی شدن صنعت توسعه و بهره برداری مراکز داده(دیتا سنتر) خبر داد.

ادامه مطلب

فارسي

یک پژوهشگر رسانه:

ورود تکنولوژی‌های ارتباطی، زبان فارسی را از کنترل خارج کرده است

یک پژوهشگر رسانه با بیان این که از دو دهه پیش با ورود تکنولوژی‌های ارتباطی کنترل زبان فارسی تقریبا غیرممکن شده گفت: بسیاری از واژه های نادرست در سال‌های گذشته توسط اهالی رسانه بکار برده شد و نهایتا در جامعه جا افتاد.

ادامه مطلب

شبکه جهاني - ارتباطات

مدیر عامل اپراتور سوم تلفن خبر داد:

صرفه‌جویی پنج میلیون یورویی با شبکه توزیع محتوای داخلی

مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی از راه اندازی شبکه توزیع محتوا (CDN) توسط رایتل و صرفه جویی 5 میلیون یورویی این اپراتور خبر داد.

ادامه مطلب

توليد محتوا - لپ تاپ

هدف نهایی تولید محتوا و فیلترینگ هوشمند

بهره مندی مردم از دستاوردهای روز دنیا و محتوای سالم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان مرکزی با بیان اینکه دولت در حوزه ICT در استان مرکزی 2300 میلیارد ریال تاکنون سرمایه‌گذاری کرده است که 1100 میلیارد ریال آن در یکسال گذشته انجام شده است و تا پایان دولت نیز 1900 میلیارد ریال در این استان انجام خواهد شد خواهد شد، اهداف نهایی حوزه تولید محتوا و فیلترینگ هوشمند را بهره مندی مردم از دستاوردهای روز دنیا و محتوای سالم و فاخر اسلامی دانستند.

ادامه مطلب

اينترنت - شبکه ملي اطلاعات

در جلسه آینده شورای عالی فضای مجازی انجام می‌شود

بحث درباره اصول و ضوابط اجرایی شبکه ملی اطلاعات

رییس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به محتوای غیربومی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بر لزوم فعالیت نیروهای داخلی برای تولید محتوا تاکید کرد.

ادامه مطلب

خسرو سلجوقي

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات:

تولید محتوای داخلی 10 برابر می‌شود

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سازمان فناوری اطلاعات ایران 10 برابر کردن تولید محتوای داخلی با رویکرد افزایش کسب و کار توسط بخش خصوصی را تعریف و برنامه‌ریزی کرده است.

ادامه مطلب

توليد محتوا - لپ تاپ

استقبال ۵ شرکت اینترنتی از راه‌اندازی مرکز IXP/هزینه محتوای داخلی کاهش یافت

مدیران پنج شرکت عرضه خدمات اینترنتی کشور از اقدام وزارت ICT و شرکت ارتباطات زیرساخت برای راه‌اندازی مرکز IXP جهت توسعه شبکه ملی انتقال اطلاعات و کاهش چشمگیر هزینه محتوای داخلی تقدیر و تشکر کردند.

ادامه مطلب

کيبورد - توليد محتوا

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در نشست خبری:

هزینه انتقال اپراتورهای اینترنت ۴۰ درصد کاهش یافت

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ۴۰ درصد از درآمد زیرساخت را کاهش دادیم تا اپراتورها در فضای تعاملی با فراهم کنندگان محتوای داخلی وارد رایزنی شوند و محتوای ارزان تولید کنند.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

ایران باید شبکه های اجتماعی بومی خود را داشته باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از افتتاح فاز نخست دولت الکترونیک در نشست با رسانه های خبری ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران، در خصوص وضعیت شبکه های اجتماعی داخلی گفت: امروز که در کشور از نظر زیرساخت های فناوری اطلاعات به شرایط مطلوب جهانی نزدیک شده ایم می توانیم شبکه های اجتماعی بومی داشته باشیم.

ادامه مطلب