جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
جهرمی
جهرمی

یادداشت ششم جهرمی در حوزه انتخابات: رفاه صدقه‌ای یا رفاه توسعه‌ای

بخواهیم یا نخواهیم، هر روز یکی از هزاران چهره‌ دردِ فقر و کم‌برخورداری رژه می‌رود در برابر چشمان ما. دردِ «زنده ماندن» که نه می‌شود ندیدش و نه می‌شود در برابرش واکنشی نشان نداد.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی: «کشکول آرزوها»

همواره کاندیداها با صدایی رسا فریاد می‌زنند که دارای برنامه هستند. برنامه‌ای که رنگِ آبادانی خواهد زد به تمام مشکلات! اما آنچه به‌عنوان برنامه از آن یاد می‌کنند بیش از هر چیز، فهرست درهمی از آرزوهایشان برای آینده‌ کشور است. فهرستی که بهتر است آن ‌را «کشکول آرزوها» بنامیم.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی: تیم مقدم بر برنامه و نفر

انتخاب بهترین رییس‌جمهور، چیزی مانند انتخاب بهترین سرمربی برای یک تیم فوتبال است. بهترین سرمربی برای بازی خوب و قهرمانی خیلی ضروری است؛ اما کافی نیست. بدون یک تیم خوب، در عمل نمی‌توان انتظار داشت تا آن تیم حتی با بهترین سرمربی جهان هم بتواند قهرمان یک لیگ محلی شود.

ادامه مطلب

جهرمی

توصیه رییس مرکز مطالعات فضای مجازی به آذری جهرمی:

دُن کیشوتِ درونت را بُکُش جناب وزیر!

رئیس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پیشنهاد کرد که وزیر ارتباطات گزارشی از عمل به وظایف زیرساختی خود در توسعه فضای مجازی سالم، ارائه دهد.

ادامه مطلب

جهرمی

بازجوبی از وزیر ارتباطات فاز تازه مقابله با دولت؛ عمل به ضرورت محاکمه نمی‌خواهد

محدودسازی فضای مجازی در جهان محدودناپذیر امروز آب در هاون کوبیدنی است که وزیر ارتباطات در تلاش است به آن تن ندهد. احضار و بازجویی به دلیل تامین زیرساخت های مورد نیاز معیشت مردم و عمل به وظیفه قانونی، واکنش قاطع رییس جمهوری و جامعه را در پی داشته است.

ادامه مطلب

روحانی

واکنش وزیر ارتباطات به اظهارات رئیس جمهور: ممنون آقای رئیس جمهور، ارادتمند!

صبح امروز رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت در واکنش به احضار وزیر جوان ارتباطات به جلسه بازپرسی، از او حمایت کرد. در پاسخ وزیر ارتباطات نیز در صفحه خود در توییتر نوشت: «ممنون آقای رئیس جمهور، ارادتمند»

ادامه مطلب

جهرمی

‍‍‍ احضار وزیر ارتباطات به دادسرا / آذری‌جهرمی با قرار التزام آزاد است

خودداری از اجرای حکم فیلتر اینستاگرام و شکایت صداوسیما از دلایل احضار وزیر ارتباطات به دادسراست.

ادامه مطلب

جهرمی

قطعی نسخه وب «واتساپ» ارتباطی به شبکه ایران ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که قطعی نسخه وب و دستکاپ پیام‌رسان واتساپ ارتباطی به شبکه ایران ندارد و از سمت سرورهای این پیام‌رسان است.

ادامه مطلب

جهرمی

وزیر ارتباطات خبر داد:

ارایه اینترنت خانگی با ۴ برابر سرعت فعلی در قم / تهران بزودی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت خانگی در شهر قم گفت: از عصر امروز در شهر قم اینترنت خانگی با ۴ برابر سرعت فعلی ارایه می شود.

ادامه مطلب

اطلاعیه

وزارت ارتباطات هشدار داد:

کلاهبرداری جدید با سواستفاده از نام آذری‌جهرمی

در پی شکایت تعدادی از مشترکان تلفن‌ همراه از نوعی کلاهبرداری از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی به بهانه برنده‌شدن در یک مسابقه رادیویی آن‌هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسر مبالغی از حساب برخی مشترکان، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

ادامه مطلب