سه شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۴
حقوق-مصرف-کننده
واعظي

وزیر ارتباطات تاکید کرد

اپراتورها از حذف طرح‌های تشویقی ناراضی نیستند

وزیر ارتباطات گفت: طرح‌های تشویقی اپراتورها موجب اختلال در شبکه آنها شد و به همین دلیل ما به محدود کردن آنها اقدام کردیم.

ادامه مطلب

اينترنت

اگر از خدمات اینترنتی ناراضی هستید بخوانید

رضایت نداشتن کاربران از خدمات ارتباطی و اینترنتی، پیگیری سازمان‌های ارائه‌دهنده این خدمات را می‌طلبد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در برهه‌های مختلف زمانی، با راه‌اندازی سامانه‌های مربوط، راهی را برای کاربران باز کرده تا حداقل بتوانند گزارش‌ها و شکایات خود را به ثبت برسانند، اگرچه اقدام به حل مشکلات و جبران خسارات، خود دست یاری دیگری را می‌طلبد.

ادامه مطلب

اينترنت

رگولاتور ارتباطی:

شرکت‌های اینترنتی ۲۰۰ میلیون تومان به مردم خسارت دادند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از پرداخت خسارت موافقتنامه سطح خدمات (SLA) به مشترکان، از سوی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت به صورت نقدی و حجمی خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

کارشناس رسمی اتحادیه مخابرات

زیان خریداران موبایل از بی‌اطلاعی حقوقشان/ پس گرفتن گوشی معیوب تا 48 ساعت

کارشناس اتحادیه مخابرات با اشاره به اینکه مشتری‌ها در بازار موبایل به دلیل بی‌اطلاعی از حقوقشان متحمل ضرر می‌شوند، گفت: طبق قوانین اگر به هر دلیلی گوشی خریداری شده تا 48 ساعت دچار ایراد شود فروشنده موظف به پس گرفتن گوشی است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

برای دریافت پیامک از مشترکان پول کسر می‌شود؟!

در پاسخ به گلایه‌های برخی مشترکان درباره تحمیل هزینه‌های ناخواسته در قالب پیامک‌های ارزش افزوده، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تاکید کرد: سامانه‌های ما هیچ تخلفی در این زمینه را نشان نداده و در این راستا هیچ اعتراض مستندی هم ثبت نشده است.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش

آخرین بروز رسانی در لیست شرکت های دارای مجوز فعالیت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش،از سوی صنف فناوران رایانه تهران منتشر شد.

ادامه مطلب

اينترنت

به بهانه 40 روز قطع کابل اینترنت باب‌المندب

آزردگی کاربران اینترنت از اختلال‌های محسوسی که تائید نمی‌شوند

اختلاف‌نظر تکراری شرکت زیرساخت و شرکت‌های اینترنتی درباره منشا قطعی‌های اینترنت اخیرا به اختلاف بر سر بودن یا نبودن اختلال ارتقا یافته و کاربر متضرر همیشگی این وضع است. این در حالی است که رگولاتوری سامانه‌ای در اختیار دارد که پاسخ دقیق این سوالات را داراست.

ادامه مطلب

تلفن همراه

مُهر ابطال بر بسته‌های مکالمه نامحدود موبایل‌ها

در حالی که طرح‌های جدید اپراتورهای تلفن همراه تحت عنوان بسته‌های "مکالمه نامحدود" رضایت نسبی مشترکان را به همراه داشت، توقف اجرای آن با دستور سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تعجب همگان را برانگیخت.

ادامه مطلب

تیک نیوز

اگر از خدمات اینترنتی ناراضی هستید بخوانید

رضایت نداشتن کاربران از خدمات ارتباطی و اینترنتی، پیگیری سازمان‌های ارائه‌دهنده این خدمات را می‌طلبد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در برهه‌های مختلف زمانی، با راه‌اندازی سامانه‌های مربوط، راهی را برای کاربران باز کرده تا حداقل بتوانند گزارش‌ها و شکایات خود را به ثبت برسانند، اگرچه اقدام به حل مشکلات و جبران خسارات، خود دست یاری دیگری را می‌طلبد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

اگر از خدمات اینترنتی ناراضی هستید بخوانید

رضایت نداشتن کاربران از خدمات ارتباطی و اینترنتی، پیگیری سازمان‌های ارائه‌دهنده این خدمات را می‌طلبد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در برهه‌های مختلف زمانی، با راه‌اندازی سامانه‌های مربوط، راهی را برای کاربران باز کرده تا حداقل بتوانند گزارش‌ها و شکایات خود را به ثبت برسانند، اگرچه اقدام به حل مشکلات و جبران خسارات، خود دست یاری دیگری را می‌طلبد.

ادامه مطلب