جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رمز-ارز
رمز ارز

ایران بیش از هر کشوری به رمزارزها نیاز دارد

یک فعال حوزه رمزارز و بلاک‌چین معتقد است در شرایط تحریمی، ایران شاید بیشتر از کشورهای دیگر به بیت‌کوین نیاز دارد و دولت می‌تواند با بهره‌گیری از آن به رشد اقتصادی خویش کمک کند.

ادامه مطلب

بیت کوین

هجوم بیت کوین بازهای چینی به تگزاس

دولت چین به مقابله جدی با استخراج کنندگان بیت کوین پرداخته و به همین علت گفته می شود بسیاری از علاقمندان به این کار در حال مهاجرت به تگزاس آمریکا هستند.

ادامه مطلب

رمز ارز

آفریقای‌جنوبی تجارت ارزهای مجازی را قانونی اعلام می‌کند

به‌دنبال افزایش علاقه به تجارت سرمایه‌های دیجیتال در آفریقای‌جنوبی و افزایش تخلفات مالی وابسته به آن، بانک مرکزی این کشور اعلام کرد در حال بررسی امکان انتشار ارز مجازی بانک مرکزی با نظارت بیشتر به‌عنوان یک ارز قانونی است.

ادامه مطلب

بیت کوین

قیمت بیت کوین باز هم سقوط کرد

قیمت بیت کوین در حالی که معامله گران با نگرانی چشم انداز تغییر سیاست پولی ایالات متحده و ادامه تشدید مقررات ارزهای رمزپایه در چین را دنبال می کنند، به پایین ترین سطح خود در طول ده روز گذشته رسید.

ادامه مطلب

رمز ارز

جی‌پی مورگان ۳۴ نفر نیروی متخصص بیت‌کوین و اتریوم استخدام می‌کند

«جی‌پی مورگان» یکی از بزرگترین بانک‌های جهان قصد دارد بخش رمزارز خود را با جذب نیروهای متخصص در حوزه بیت کوین و اتر توسعه دهد. برخی تحلیلگران بازار می‌گویند این تصمیم می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین تا مرز ۱۴۶ هزار دلار شود.

ادامه مطلب

بیت کوین

افت ۳.۴ درصدی ارزش بیت کوین پس از توییت جدید ایلان ماسک

ارزش بیت کوین به دنبال یک توییت دیگر از طرف ایلان ماسک ۳.۴ درصد کاهش یافت.

ادامه مطلب

بیت کوین

کاخ بیت کوین فرو ریخت!

ریزش بیست درصدی بیت کوین در کمتر از سه ساعت.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزاری رمزارز را به گلکسی اضافه کرد

دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی از این پس می‌توانند به لطف کیف پول اختصاصی سامسونگ، رمزارزهای خود را در گوشی‌ هوشمند مدیریت و ترید کنند.

ادامه مطلب

رمز ارز

نامه انجمن فین تک به مجلس و بانک مرکزی؛

کارگروه کارشناسی برای تصمیم گیری درباره رمزارز تشکیل شود

انجمن صنفی فناوری‌های نوین مالی (فین تک) در نامه‌ای از بانک مرکزی و مجلس شورای اسلامی خواست با ایجاد کارگروهی با حضور فعالان حوزه رمزارز، برای این بخش تصمیم‌گیری کارشناسی صورت گیرد.

ادامه مطلب

بیت کوین

پیش بینی عجیب از بیت کوین ۱ میلیون دلاری تا ۵ سال آینده

به گفته دبیر پایگاه خبری کوین دسک CoinDesk، قیمت هرواحد بیت کوین ممکن است طی ۵ سال آینده به راحتی به یک میلیون دلار برسد.

ادامه مطلب