دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳
رومينگ-ملي
رادکاني

استفاده از رومینگ ملی برای هموطنان هزینه اضافی ندارد

رئیس کمیته تأمین ارتباطات مناسبت‌های ملی و مذهبی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمهیدات ویژه در راستای سرویس‌دهی مطلوب به مشتریان و اپراتورها در ایام نوروز خبر داد.

ادامه مطلب

رومينگ ملي

خبر خوب وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که با توافق دوم رومینگ‌ ملیِ دیتای دو اپراتور بزرگ، 3800 کیلومتر جاده و بیش‌ از 5500 روستای دیگر تحت پوشش 3G و4G قرار گرفتند که نقاط کور نیز در دسترس قرار بگیرند.

ادامه مطلب

رومينگ ملي

رومينگ ملي بين اپراتورهاي تلفن همراه اجرايي شد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پيامي توئيتري با اشاره به اجراي رومينگ بين اپراتورهاي تلفن همراه گفت: رومينگ ملي بين اپراتورهاي تلفن همراه از امروز پنجشنبه اجرايي شد.

ادامه مطلب

رومينگ - آنتن

سفر کوتاه بین‌اپراتوری؛ چاره کیفیت پایین موبایل

اگر یک اپراتور در محلی پوشش مناسبی نداشته باشد، مشترک می‌تواند از پوشش شبکه‌ای اپراتور دیگری استفاده کند؛ این طرح همان رومینگ ملی است که می‌تواند دغدغه پوشش شبکه را تا حدی برای کاربران حل کند.

ادامه مطلب

رومينگ ملي

رييس سازمان تنظيم مقررات راديويي پاسخ داد

سرنوشت رومينگ ملي چه مي‌شود؟

معاون وزير ارتباطات تاکيد کرد: هيچگونه محدوديت زماني براي اجراي طرح‌هايي مانند رومينگ ملي يا ترابردپذيري شماره‌ها وجود ندارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اينترنت موبايل

سه اپراتور مدعی ارائه نسل 3 و 4 موبایل؛ اینترنت رومینگ ملی نسل 2 است

رومینگ ملی بین اپراتور رایتل با دو اپراتور همراه اول و اپراتور ایرانسل در خرداد ماه 93 برای نخستین بار در کشور برقرار ‌شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

"پروژه‌ی رومینگ ملی؛ از طرح تا اجرا"

منافع مالی اجرای رومینگ ملی برای اپراتورهای غالب

حال که گام نخست برقراری کامل رومینگ ملی برداشته شده و بر اساس این طرح، مشترکان و اپراتورها از منافع حداکثری برخوردار شدند، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به خبرنگار سیتنا می‌گوید که به دنبال برداشتن گام بعدی رومینگ ملی برای برقراری ارتباط متقابل مشترکان اپراتورها در راستای بهره‌مندی از خدمات نسل‌ بالا است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

آخرین وضعیت اجرای رومینگ ملی/ نظارت رگولاتوری بر تکمیل پوشش شبکه

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با گذشت بیش از ۸ ماه از اجرای طرح رومینگ ملی تلفن همراه در کشور، وضعیت اجرای این طرح را میان اپراتورهای موبایل، مطلوب اعلام کرد.

ادامه مطلب

عميديان

رئيس رگولاتوري :

با راه‌اندازي اپراتور مجازي، شيرينگ را در همه موارد دنبال مي‌کنيم

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، گفت: به دنبال اپراتورهاي مجازي هستيم و بحث شيرينگ را نه تنها در بخش سايت بلکه در تمام قسمت ها همچون بحث فرکانس، BTSها، سوييچ ها و ساير موارد مرتبط بايد مد نظر قرار دهيم.

ادامه مطلب

رومينگ ملي

منافع رومینگ ملی برای مشترکان موبایل

با اجرای طرح رومینگ ملی قرار است دیگر مشترکان موبایل در نقاط مختلف کشورمشکل عدم دسترسی به شبکه و آنتن را نداشته باشند.

ادامه مطلب