دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

رييس سازمان تنظيم مقررات راديويي پاسخ داد

سرنوشت رومينگ ملي چه مي‌شود؟

رومينگ ملي

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰


معاون وزير ارتباطات تاکيد کرد: هيچگونه محدوديت زماني براي اجراي طرح‌هايي مانند رومينگ ملي يا ترابردپذيري شماره‌ها وجود ندارد.

وايمکس نيوز- علي‌اصغر عميديان اظهار کرد: از سوي کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات راديويي هيچ‌گونه محدوديت زماني براي اجراي اين طرح‌ها در نظر گرفته نشده حال ممکن است به منظور بهبود کيفي آنها دستورالعمل‌هاي تکميلي در نظر گرفته شود، به اين شکل نبوده که اما براي اجراي چنين طرح‌هايي مدت زمان در نظر گرفته شده باشد.

معاون وزير ارتباطات با تاکيد بر اين‌که مواردي چون رومينگ ملي يا ترابردپذيري جزو پروژه‌هاي ملي محسوب مي‌شوند، آنها را مادام‌العمر دانست.

رييس سازمان تنظيم مقررات راديويي در ادامه عنوان کرد: البته ممکن است در يک مقطع زماني به منظور بهبود شرايط و با توجه به مشکلاتي که ممکن است در پياده‌سازي اين طرح‌ها براي مردم يا اپراتورها ايجاد شده، اصلاحاتي در آنها صورت گيرد، اما هيچ‌گاه اينگونه نيست که اجراي آنها به دست فراموشي سپرده شود.

به گزارش ايسنا، پيش از اين مديرعامل همراه اول با اشاره به اين‌که دوره انحصار رايتل از دو و نيم سال به حدود شش سال کشيده گفته بود: مدت اجراي رومينگ ملي هم قرار بود دو سال باشد، اما تا چندي ديگر اجراي اين طرح وارد سومين سال خود مي‌شود. به هر صورت برخي طرح‌هاي حمايتي داراي يک بازه زماني هستند که اکنون شايد در برخي موارد اين مدت زمان به سرآمده باشد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو