شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
سازمان-فناوري-اطلاعات
ملک

با حکم رييس سازمان فناوري اطلاعات:

معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني سازمان فناوري اطلاعات منصوب شد

با حکم رسول سراييان رييس سازمان فناوري اطلاعات حسين ملک به عنوان معاون توسعه مديريت و امور پشتيباني سازمان فناوري اطلاعات منصوب شد.

ادامه مطلب

محمد جواد آذري جهرمي

با حکم آذري جهرمي؛

عضو جديدهيات عامل سازمان فناوري اطلاعات منصوب شد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات طي حکمي عضو جديد غيرموظف هيات عامل سازمان فناوري اطلاعات را منصوب کرد.

ادامه مطلب

ديتاسنترهاي داخلي

آخرین وضعیت خدمات دیتاسنترهای داخلی بررسی شد

سازمان فناوری اطلاعات در مطالعه ای تطبیقی درباره دیتاسنتر و میزبانی سایت‌ها، آخرین وضعیت خدمات دیتاسنترهای داخلی در کشور را بررسی کرد.

ادامه مطلب

باقري اصل

معاون دولت الکترونيک عنوان کرد:

ارايه بستر بازار اپليکيشن ها در دولت همراه

معاون دولت الکترونيک سازمان فناوري اطلاعات با اشاره به افتتاح فاز نخست دولت الکترونيک در هفته آينده ، گفت : موضوع دولت الکترونيک يکپارچگي خدمات و همگرايي دستگاه ها براي ارايه سرويس است .

ادامه مطلب

دولت الکترونيک - شبکه ملي اطلاعات

سازمان فناوري اطلاعات براي دولت الکترونيک چه کرد؟

مرکز ملي تبادل اطلاعات يا گذرگاه خدمات دولت از مهم‌ترين اقدامات سازمان فناوري اطلاعات در راستاي پياده‌سازي دولت الکترونيکي است که براي پاسخگويي به تعهدات محوله در برنامه پنجم و آيين‌نامه اجرايي آن و نيز بر اساس ضوابط فني و اجرايي توسعه دولت الکترونيکي مصوب شوراي عالي فناوري اطلاعات به اين کار اقدام کرده است.

ادامه مطلب

دولت الکترونيک

قدمي ديگر از دولت الکترونيک؛ سرويسهاي جديد در راه است

در حالي که چند ماهي از برداشتن اولين قدم‌هاي دولت الکترونيکي مي‌گذرد، رئيس سازمان فناوري اطلاعات وعده پيشرفت‌هاي جديد اين ماموريت را در آينده نزديک مي‌دهد.

ادامه مطلب

اينترنت - باج افزار

عضو هیئت عامل سازمان فناوری:

تحریم سایبری ایران اصلا منطقی نیست

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات درباره احتمال تحریم سایبری ایران اظهار کرد: به‌هرحال ممکن است چنین برخوردهای نامتعارفی انجام شود، اما چنین تحریم‌هایی اصلاً منطقی نیست.

ادامه مطلب

سازمان فناوري اطلاعات

آدرس اینترنتی متولی فناوری اطلاعات کشور پس از 5 سال اصلاح شد

شرکت فناوری اطلاعات در سال 90 به سازمان تغییر کرد. بین تمام پیچیدگی های کاری روزمره، سرانجام به تازگی فرصت مهیا شد تا آدرس اینترنتی این سازمان که داعیه مدیریت فناوری اطلاعات کشور را دارد اصلاح و به روزرسانی شود.

ادامه مطلب

فناوري

از صفر تا صد وعده‌هاي سازمان فناوري اطلاعات

در دوره فعاليت سازمان فناوري اطلاعات در دولت يازدهم، اين سازمان همواره خدماتي از توسعه دولت الکترونيک تا افزايش ظرفيت پهناي باند و در صدر آنها توسعه شبکه ملي اطلاعات را دنبال کرده و وعده‌هايي داده است که برخي به سرانجام رسيده‌ و بعضي در نوبت قرار دارند تا روند توسعه‌ آنها تکميل شود.

ادامه مطلب

شبکه ملي اطلاعات

معاون سازمان فناوري اطلاعات:

شبکه ملي اطلاعات وارد فاز سرويس دهي شد

يک مقام مسئول در سازمان فناوري اطلاعات ايران گفت: شبکه ملي اطلاعات براساس الزامات شورايعالي فضاي مجازي در حوزه خدمات الکترونيک در حال سرويس دهي است که نمونه آن را مي توان در تجهيز منابع براي ارائه سرويس پايدار و امن به منظور ثبت نام فاز دوم هدفمندي يارانه ها مشاهده کرد.

ادامه مطلب