یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
شکايت-ازاپراتورها
رضواني

نحوه شکايت از اپراتورهاي ارتباطي

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نحوه شکايت کاربران خدمات ارتباطي و مخابراتي از اپراتورها و ارائه دهندگان اين خدمات را تشريح کرد و گفت: موارد شکايت از اپراتورهاي ارتباطي و مخابراتي در جهت تسهيل و تسريع در احقاق حقوق کاربران و نيز جلوگيري از سردرگمي آنها پيگيري مي شود.

ادامه مطلب

رضواني

بیشترین شکایت‌ها از حوزه ICT اعلام شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با در نظر گرفتن سیستم نظارت آنلاین بر اپراتورها و در نظر گرفتن سامانه شکایت مشترکان در خصوص فعالیت شرکت‌ها ی اینترنتی و اپراتورها در سایت این سازمان اقدام کرده است.

ادامه مطلب