یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳
شکایت-از-مخابرات
شکایت از مخابرات

کاهش شکایات از مخابرات تهران نشان از تلاش مضاعف این مجموعه دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای مدیران استانی سراسرکشور گفت: در حوزه شکایات وارده به سامانه ۱۹۵ در مخابرات منطقه تهران، نسبت به سال گذشته شاهد کاهش میزان شکایات وارده بودیم گه نشانگر تلاش مضاعف مجموعه مدیران و کارکنان این منطقه دارد.

ادامه مطلب

قره داغی

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری:

تعداد شکایت از شرکت مخابرات در سال ۹۹ افزایش داشت

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: سهم شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات از ۳۴ درصد در سال ۹۸ به بیش از ۴۲ درصد در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب