مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای مدیران استانی سراسرکشور گفت: در حوزه شکایات وارده به سامانه ۱۹۵ در مخابرات منطقه تهران، نسبت به سال گذشته شاهد کاهش میزان شکایات وارده بودیم گه نشانگر تلاش مضاعف مجموعه مدیران و کارکنان این منطقه دارد.
تیک نیوز- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، سلطانی ضمن بیان این مطلب افزود: افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی آنها توسط مخابرات منطقه تهران بسیار ستودنی است.
وی که از طریق ویدئو کنفرانس یک شنبه 10 مرداد با مدیران مناطق مخابرات سراسر کشور سخن می گفت خاطرنشان ساخت: در حوزه باند پهن در سطح مخابرات استان تهران، اقدامات بسیار خوب و مهمی انجام شدکه می تواند الگوی مناسبی برای سایر استان ها باشد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این نشست بر رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد بهداشتی به منظور کاهش ابتلای همکاران به بیماری کرونا نیز تاکید و رهنمودهای لازم را ارایه کرد.