یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
طرح-رجيستري
گوشي

آخرين مرحله راه‌اندازي سامانه ثبت گوشي مسافري

طبق اعلام کميته اجراي طرح رجيستري، رجيستري موبايل مسافري به شکل فعلي از اول خرداد لغو مي‌شود و از ماه آينده اين سامانه فقط پذيراي گوشي‌هاي مسافران واقعي خواهد بود که اين مهلت به هيچ وجه تمديد نمي‌شود.

ادامه مطلب

گوشي

پرونده‌ي قاچاق گوشي بسته شد

طرح رجيستري يا شناسنامه‌دار کردن تجهيزات سيم‌کارت‌خور که در طول سال‌هاي گذشته، چندين بار اجراي ناموفقي داشت، بالاخره به‌صورت کامل براي گوشي‌ها اجرايي شد و به گفته مسوولان، سهم قاچاق اين کالا را به عدد تقريبي صفر رساند و اکنون در حال طي مراحل بعدي براي ساير تجهيزات الکترونيکي است.

ادامه مطلب

گوشي

واردات 601 میلیون دلار تلفن همراه از ابتدای طرح رجیستری

پس از اجرای طرح رجیستری، تلفن‌های وارد شده از مبادی گمرکی در سال 1396 به دو میلیون افزایش یافته و این عدد در سال 1397 تاکنون 1.6میلیون بوده که حجم ارزی گوشی‌های واردشده از ابتدای اجرای طرح را به 601 میلیون دلار می‌رساند.

ادامه مطلب

سامسونگ - تلفن همراه

رجيستري سامسونگ از اوايل ارديبهشت

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از ادامه اجراي طرح رجيستري گوشي هاي موبايل در سال جديد خبر داد و گفت: رجيستري برند سامسونگ از اوايل ارديبهشت ماه آغاز مي شود.

ادامه مطلب

موبايل

8 برند مشمول رجیستری شدند

آغاز مرحله ششم اجرای طرح رجیستری از فردا

فردا شنبه با اجرای ششمین مرحله از طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری)، 7 برند و 2 مدل مشمول رجیستری شده‌اند و در هفته آینده نیز 2 برند جدید به این طرح اضافه خواهند شد.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

رييس رگولاتوري اعلام کرد:

نشان‌هاي نوکيا، هوآوي و تکنو از دو هفته ديگر مشمول طرح رجيستري مي‌شوند

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد: گوشي‌هاي نشان نوکيا و هوآوي از شنبه ?? اسفندماه و نشان سوني و تکنو از شنبه ?? اسفند مشمول طرح احراز اصالت تجهيزات داراي سيم‌کارت (رجيستري) مي‌شوند.

ادامه مطلب

حسين فلاح

رييس رگولاتوري اعلام کرد:

برند "ال جي" از دو هفته ديگر مشمول طرح رجيستري مي‌شود

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد: گوشي‌هاي برند ال جي (LG) از شنبه ?? بهمن ماه مشمول طرح رجيستري مي‌شوند.

ادامه مطلب

بازار گوشي

اجراي طرح رجيستري براي گوشي‌هاي دسته دوم از هفته آينده

معاون ستاد مبارزه با قاچاق از آغاز اجراي مرحله سوم طرح رجيستري گوشي هاي تلفن همراه تحت عنوان انتقال مالکيت از هفته آينده خبر داد و گفت: اين مرحله مربوط به گوشي هاي دسته دوم است.

ادامه مطلب

IMEI

موبايلي که IMEI گوشي و روي جعبه آن يکي نيست نخريد

از گذشته در بازار گوشي هايي موجود بود که به دلايلي IMEI آنها عوض شده است؛ حالا لازم است خريداران موبايل از خريد گوشي هايي که شناسه IMEI نمايش داده شده روي نمايشگر گوشي با IMEI روي جعبه تطابق ندارد، جداً اجتناب کنند.

ادامه مطلب

اطلاعيه وزارت ارتباطات

فاز دوم طرح ثبت گوشي تلفن همراه از 14 آذر ماه آغاز مي شود

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با صدور اطلاعيه اي از آغاز فاز دوم طرح ثبت گوشي تلفن همراه موسوم به رجيستري از تاريخ 14 آذرماه سال جاري آغاز خبر داد.

ادامه مطلب