جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
عباسی-شاهکوه
عباسی شاهکوه

رئیس رگولاتوری:

اصلاح پروانه ایرانیان‌نت برای توسعه فیبر نوری در کشور

پروانه‌ی ایرانیان‌‌نت، به‌عنوان مجری اپراتور چهارم یا فیبر نوری قرار است توسط رگولاتوری مورد اصلاح قرار بگیرد تا از زیرساخت‌های این اپراتور هم برای پروژه‌ی توسعه‌ی فیبر نوری در کشور استفاده شود.

ادامه مطلب

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

رئیس رگولاتوری: پیش نویس اصول اولیه رساندن فیبرنوری به منازل تهیه شد (به‌روزرسانی)

رئیس رگولاتوری می‌گوید که یکی از کارهای مهم چند ماه اخیر او سیاست‌گذاری و مقررات‌گذاری برای دسترسی ۸۰ درصد خانوارها به اینترنت بر مبنای فیبرنوری است و هفته گذشته پیش‌نویس اصول اولیه رساندن فیبرنوری به خانوارها تهیه شده است.

ادامه مطلب

عباسی شاهکوه

اما و اگرهای محاسبه نیم‌بهای اینترنت داخلی

رئیس رگولاتوری درباره تعرفه‌ نیم‌بهای محتوای داخلی گفت: باید بین اپراتور و تولیدکننده محتوا قراری شکل بگیرد تا با ارائه خدمات بهتر، تعرفه را تغییر دهند. تعرفه‌گذاری باید به گونه ای باشد که هم کاربران به اینترنت مناسب دست پیدا کنند و هم اپراتورها توان سرمایه‌گذاری داشته باشند.

ادامه مطلب

عباسی شاهکوه

وعده رگولاتوری برای افزایش سرعت اینترنت تا پایان سال

رئیس جدید رگولاتوری گفت: اعطای فرکانس ۲۳۰۰ به اپراتورها، افزایش قابل‌توجهی در سرعت اینترنت‌همراه ایجاد خواهد کرد؛ اما از آنجا که عملیاتی شدن این امر مستلزم نصب برخی تجهیزات است، احتمالا مشاهده نتایج این پروژه، تا پایان سال طول بکشد.

ادامه مطلب

صادق عباسی شاهکوه

رئیس رگولاتوری: نام اینترنت با سرعت فعلی اینترنت نیست!

معاون وزیر ارتباطات و رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات از تلاش برای حل مشکل کیفیت اینترنت به کمک برنامه‌ریزی برای توسعه فیبرنوری داد.

ادامه مطلب

تحول دیجیتال

دوره های آموزشی تحول دیجیتالی برگزار می شود

رئیس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتالی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ۶ فناوری نوین برای ایجاد تحول دیجیتالی در کشور خبر داد.

ادامه مطلب