شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
قيمت-اينترنت
ناصرعلي سعادت

پيشنهاد نظام صنفي رايانه‌اي براي کاهش قيمت اينترنت

رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي کشور پيشنهادي را در جهت کاهش تعرفه اينترنت اعلام کرد.

ادامه مطلب

واعظي / نشست خبري

محمود واعظی خبر داد:

دولت از شبکه های اجتماعی بومی حمایت می کند

محمود واعظی در نشست خبری خود که در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، در رابطه با آزاد سازی فروش پهنای باند گفت: الان بر اساس ابلاغ به وزارت ارتباطات شده است پهنای باند تولید داخل آزاد است ولی پهنای باندی که از خارج وارد کشور می‌شود باید مراحل مختلف اعم از مسائل نظارتی و امنیتی و هماهنگی با دستگاههای خارج از وزارت ارتباطات را طی کند و فعلا رویه همان ابلاغیه است و اگر بخواهد تغییر پیدا کند مجلس یا شورای عالی امنیت ملی باید نظر دهند.

ادامه مطلب

تلويزيون -

در روسیه اتفاق می‌افتد

خداحافظی با امواج آنالوگ

امواج آنالوگ در سال ۲۰۱۸ میلادی در روسیه خاموش می‌شود.

ادامه مطلب

اينترنت موبايل

گلایه‌های متعدد از پایان زودهنگام بسته‌های اینترنتی و توضیح مسئولان

در میان مشترکان بسته‌های اینترنتی موبایل افراد مختلف از پایان زودهنگام بسته‌های خود گله‌مندند، موضوعی که طی سال‌های گذشته نیز به کرات تکرار شده و حال با ارتقاء شبکه اپراتورها بیشتر به نظر می‌رسند.

ادامه مطلب

اينترنت - کامپيوتر

براساس تصميم زيرساخت/

قيمت اينترنت دانشگاه‌ها نصف شد

براساس مصوبه هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت اين شرکت پهناي باند اينترنت را پنجاه درصد ارزان‌تر به دانشگاه‌ها واگذار مي‌کند.

ادامه مطلب

فيبر نوري - فضاي مجازي

تعرفه استفاده از اینترنت در کویت با فناوری نانو به نصف کاهش یافت

دولت کویت روز سه شنبه اعلام کرد با استفاده از فناوری های نوین نانو تعرفه استفاده از اینترنت در این کشور را به نصف کاهش داده است .

ادامه مطلب

اينترنت - کابل - ارتباطات

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام

آغاز جشنواره فروش اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران

فروش ویژه اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه تلکام 2016 از تاریخ 4 لغایت 7 مهرماه درسالن 6 نمایشگاه بین المللی تلکام آغاز می شود.

ادامه مطلب

مخابرات - اينترنت - شبکه - کابل

تعرفه سرویس ADSL کاهش یافت

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: با ابلاغ و اجرای مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه ارائه سرویس اینترنت پرسرعت مبتنی بر فناوری ADSL و Wifi از ابتدای مرداد ماه کاهش یافته است.

ادامه مطلب

کامپيوتر - فناوري اطلاعات - اينترنت

اینترنت ایرانی با چاشنی گرانی

در چند سال اخیر سرعت و کیفیت پایین و همچنین قیمت بسیار بالای اینترنت در ایران به یکی از دغدغه های اصلی طیف وسیعی از جامعه تبدیل شده است.در حالی که تمام کشور ها روز به روز به سرعت و کیفیت این پدیده حیاتی می‌افزایند، کشورمان از این قافله عقب مانده است.

ادامه مطلب

اينترنت

درباره اینترنتی که بالاخره ارزان شد

کاهش تعرفه و قیمت اینترنت بالاخره پس از مدتها، از اول مرداد به صورت رسمی شکل اجرایی به خود گرفته و طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تمام ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه‌های جدید هستند.

ادامه مطلب