یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
هك
واعظي

در پاسخ به ایسنا مطرح شد

توضیح وزیر ارتباطات درباره هک‌شدن سیم‌کارت‌های ایرانسل

وزیر ارتباطات به ارائه‌ توضیحاتی درباره ادعاهای مطرح شده مبنی بر هک‌ شدن سیم‌کارت اپراتورهای ایرانی پرداخت و در عین حال اظهار کرد که هیچ یک از مسوولان کشور برای ارتباطات کاری خود از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند.

ادامه مطلب

هك

افشای جزئیات بزرگترین پروژه جاسوسی سایبری آمریکا

متخصصان امنیت دیجیتال در کمپانی کسپرسکی در نشست بزرگ تحلیلگران امنیت از کشف یکی از شیوه‌های قدیمی اما ناشناخته جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) خبر داده‌اند که همه معادلات و تصورات پیشین درباره جاسوسی دیجیتال را به هم می‌ریزد. به گفته آنها اکثر هارد دیسک‌های دنیا از سال‌ها پیش در دیدرس آژانس امنیت ملی آمریکا بوده است.

ادامه مطلب

اينترنت

آنچه امنیت سایبری را به خطر می‌اندازد

افزایش بیش‌ از حد بار اطلاعات و تداوم بهره‌برداری از عیوب اصلاح‌نشده از جمله مشکلاتی بود که در سال 2014 نگرانی‌های بی‌شماری را در زمینه حفظ امنیت سایبری ایجاد کرده‌ و باعث به خطر افتادن امنیت شرکت‌های بزرگ شد. این نگرانی‌ها در صورتی‌که مورد توجه قرار نگیرند به تکرار اشتباهات گذشته در زمنیه امنیت سایبری در سال 2015 نیز منجر خواهد شد.

ادامه مطلب

هك

ارتش اینترنتی سوریه روزنامه لوموند را هک کرد

گروه اینترنتی موسوم به "ارتش سایبری سوریه" صفحه روزنامه فرانسوی "لوموند " در تویتر را هک کرد.

ادامه مطلب

هكر

در توييتر و يوتيوب اتفاق افتاد

هک حساب ستاد فرماندهي مرکزي آمريکا

هکرها حساب‌هاي توييتر و يوتيوب ستاد فرماندهي مرکزي آمريکا را هک کردند.

ادامه مطلب

اسنودن

اسنودن در گفت‌وگو با يک شبکه‌ي تلويزيوني روسي، ادعا کرد:

حمله‌ي سايبري ايران به شرکت سعودي آرامکو در تلافي استاکس‌نت

ادوارد اسنودن، پيمان‌کار سابق آژانس امنيت ملي آمريکا، در مصاحبه‌اي نادر سخنان تازه‌اي درباره جنگ سايبري آمريکا مطرح کرده و از جمله به موضوع ويروس استاکس‌نت پرداخته است.

ادامه مطلب

هكر

با انتشار اسناد محرمانه توسط هکرها

سوني به مردسالاري و نژادپرستي متهم شد

هکرهايي که به سيستم‌هاي رايانه اي شرکت سوني پيکچرز حمله کرده بودند مدعي شدند، در رده‌هاي بالاي مديريتي اين شرکت مردسالاري افراطي حاکم است.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات با اشاره به مهار هزاران حمله اعلام کرد

تدابیر وزارت ICT برای امنیت اینترنت کشور

برخی رسانه‌های بین‌الملل طی روزهای گذشته از طراحی ویروسی جدید به نام "رین" خبر داده و برخی کشورهای خاورمیانه از جمله ایران را هدف احتمالی این ویروس اعلام کرده‌اند اما وزیر ارتباطات این مساله را تکذیب کرد و این طور اظهار کرد که تا به حال اسمی از این ویروس که وارد کشور شده باشد نشنیده‌ام.

ادامه مطلب

هكر

فایننشال تایمز مدعی شد:

پیچیده‌ترین ویروس جهان در شرکت‌های مخابراتی

روزنامه فاینانشیال تایمز در گزارشی به نقل از شرکت امنیتی سیمنتک مدعی شد یک شرکت جاسوسی غربی پیچیده ترین ویروس رایانه‌ای جهان موسوم به "رگین" را وارد سیستم‌های شرکت‌های مخابراتی در کشورهایی مثل روسیه و عربستان کرده است.

ادامه مطلب

هك

از سوي مرکز ماهر؛

جزئيات ويروس رايانه‌اي "رجين" منتشر شد/ احتمال آلودگي از طريق ياهو مسنجر

مرکز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه اي جزئيات ويروس رايانه اي کشف شده "رجين" را که 10 کشور از جمله ايران را هدف قرار داد اعلام کرد.

ادامه مطلب