شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
همکاري-بين-المللي
همکاري

آلمانی ها در منطقه اقتصادی پیام

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام با اشاره به رایزنی با یک شرکت آلمانی تولیدکننده سلولها و پنل های خورشیدی، اظهار داشت: فاز نخست این پروژه در زمینه تولید پنل های خورشیدی، با اعتباری بالغ بر 170 میلیون یورو ( بیش از هفت هزار میلیارد ریال) در زمینی به مساحت 200 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی پیام خواهد بود.

ادامه مطلب

سايوز - راکت - روسيه - ماهواره

برنامه پرتاب ماهواره ایرانی با سایوز روسیه در سال 2018

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: ممکن است روسیه در اواخر سال 2018 یک ماهواره ایرانی شناسایی زمین را با موشک ماهواره بر سایوز به فضا پرتاب کند.

ادامه مطلب

فناوري - علم - ارتباطات

اولویت های همکاری علمی فناوری ایران و اروپا مشخص شد

قائم مقام رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در امور بین الملل از تعیین اولویت های مرحله نخست همکاری های علمی فناوری ایران و اتحادیه اروپا برای سال جاری میلادی (2016) خبر داد.

ادامه مطلب

فناوري - مغز

هيات اتحاديه اروپا براي توسعه همکاري هاي علمي و فناوري به تهران مي آيد

اولين هيات اتحاديه اروپا در بخش علوم و فناوري وارد تهران مي شود و فردا -سه شنبه- با نمايندگان دستگاه هاي مختلف، پيرامون همکاري هاي مشترک در 22 موضوع تخصصي به بحث و تبادل نظر خواهد نشست.

ادامه مطلب

تلگرام

عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه :

تلگرام سرورش را به ایران منتقل نکند از رقابت خارج می‌شود

عضو کارگروه فیلترینگ با بیان اینکه به وابستگی مردم به تلگرام توجه داریم، گفت: اما اگر تلگرام به خواسته‌ موجه ایران تمکین نکند به سرنوشت شبکه‌هایی که هم فیلتر نشدند و هم حذف شدند دچار می‌شود که تاکنون تلگرام تا حدی به خواسته‌های ایران توجه کرده است.

ادامه مطلب

سازمان فضايي

مجری ماهواره مصباح خبر داد؛

پرتاب «مصباح» با موشک خارجی/ امکان مخابرات غیرهمزمان

مجری طرح ملی ماهواره مصباح با بیان اینکه برنامه ها برای پرتاب این ماهواره به صورت جدی‌تر در حال پیگیری است گفت: پرتاب ماهواره مصباح با موشک خارجی در آینده نزدیک، انجام خواهد شد.

ادامه مطلب

ارتباط جهاني -

سخنگوی مخابرات ایران :

فروش سهام مخابرات و همراه اول به فرانسوی‌ها نهایی نیست

سخنگوی مخابرات ایران گفت: اپراتور موبایل فرانسوی اورنج در زمان تحریم برای سرمایه‌گذاری در شرکت مخابرات و همراه اول ابراز تمایل کرده و در پساتحریم‌ نیز قصد حضور پررنگ‌تر در خاورمیانه را دارد.

ادامه مطلب

ستاري

معاون علمی خبرداد؛

افزایش همکاری های ایران و اتریش/ تعامل در بخش ریلی وهوافضا

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکار ی ایران و اتریش در زمینه حمل و نقل ریلی، هوا فضا، حمل و نقل بر پایه کارگروه‌های تخصصی و صندوق سرمایه گذاری مشترک تبادل فناوری خبرداد.

ادامه مطلب

ايران و فرانسه

ايران و فرانسه در پارک هاي علم و فناوري هم شعبه مي زنند

مدير کل دفتر تبادل فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از تعاملات ايران و فرانسه در حوزه فناوري خبر داد و گفت: قرار است نحوه اين تعاملات در آينده نزديک مشخص شود.

ادامه مطلب

شبکه - ارتباطات

تفاهم مخابراتی ایران و ایتالیا؛ مرکز مشترک IP در تهران تاسیس می‌شود

با تفاهم مخابراتی ایران و ایتالیا مقرر شد یک مرکز مشترک IP Pop در تهران تاسیس شود که دسترسی ایران به لینکهای جهانی سطح بالا و کیفیت پهنای باند اینترنت را افزایش خواهد داد.

ادامه مطلب