جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبگشت
مهندس قنبري

برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع انحصار در حوزه های پست

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه های این وزارتخانه برای رفع انحصار در حوزه های پست و زیرساخت خبرداد و گفت: مشارکت بخش خصوصی برای آزادسازی ترانزیت ترافیک بین الملل در دستور کار قرار دارد.

ادامه مطلب

روستا

طرح‌های اقتصادی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها

مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم معارفه تنی چند از مدیران ستادی این بانک ، گفت : حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی توسط این بانک با توجه به عاملیت منابع ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی، فرصت مناسبی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.

ادامه مطلب

اپليکشين‌

ارائه اپلیکشین‌های ایرانی در فروشگاه‌های آنلاین با هدف ایجاد تغییر در ایران

بلومبرگ نوشت حمایت از فضای تغییر در ایران از منافع آمریکاست که فناوری می‌تواند به ایجاد این فضا کمک کند، دولت آمریکا باید به شرکت‌های فناوری اجازه دهد همچنان به میزبانی اپلیکشن‌های ایرانی در فروشگاه‌های آنلاین خود ادامه دهند تا از ظهور یک طبقه متوسط متمایل به غرب در ایران حمایت شود.

ادامه مطلب

گوگل مپ

قابليت جديد گوگل مپ

گوگل قابليت جديدي را به نرم‌افزار نقشه گوگل افزوده است که به کاربران اجازه مي‌دهد به نقشه محله‌هاي مختلف، ويديو هم اضافه کنند.

ادامه مطلب

برات قنبري

بررسي مشکل کارمند معترض مخابرات اروميه/ اعزام تيم پيگيري

در پي دستور وزير ارتباطات مبني بر پيگيري موضوع انتشار عکس کارمند معترض مخابرات در شبکه هاي اجتماعي، رئيس هيات مديره مخابرات از اعزام تيم بررسي صحت و سقم موضوع به اروميه خبر داد.

ادامه مطلب

محمدجواد آذري جهرمي

توافقی در قالب برجام برای وقفه در فعالیت‌های فضایی ایران وجود ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در پاسخ به شائبه ایجاد وقفه فعالیت‌های فضایی ایران طبق توافقاتی در برجام گفت: در برجام هیچ اشاره‌ای به فعالیت‌های فضایی ایران نشده و تنها محدودیت فضایی و ماهواره‌ای ایران ناشی از قطعنامه 2231 شورای امنیت است.

ادامه مطلب

صنعت بازي هاي رايانه اي

مهندس آذری جهرمی مطرح کرد :

حمایت وزارت ارتباطات از صنعت بازی های رایانه ای در کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در سومین مسابقات بازی های رایانه ای ایران ، با اشاره به اهمیت بازی های رایانه ای از تلاش برای بهبود شبکه ارتباطی کشور برای تقویت این حوزه خبر داد.

ادامه مطلب

اپسکو

يازدهمين اجلاس شوراي سران سازمان همکاري هاي فضايي آسيا و اقيانوسيه آغاز شد

يازدهمين اجلاس شوراي سران سازمان همکاري هاي فضايي آسيا و اقيانوسيه (اپسکو) به ميزباني سازمان فضايي ايران صبح امروز در تهران آغاز شد.

ادامه مطلب

برنامه موبايلي

سريال ادامه‌دار حذف اپليکيشن‌هاي ايراني از مارکت‌ها

پس از اينکه شرکت اپل اپليکيشن‌هاي ايراني را با توجيه تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران از اپ‌استور حذف کرد، به نظر مي‌رسد اين بار نوبت شرکت گوگل شده تا در فروشگاه ‌آنلاين خود را روي اپليکيشن‌هاي اين بازار اندرويدي ببندد.

ادامه مطلب

کارگزاران مخابرات روستايي

تجمع اعتراضي کارگزاران مخابرات روستايي/ مخابرات: مشکل رفع مي شود

به دنبال تجمع اعتراضي کارگزاران مخابرات روستايي براي حل مشکل قرارداد و بيمه، سخنگوي شرکت مخابرات ايران گفت: مخابرات به دنبال راه حل اين مشکل است.

ادامه مطلب