شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
وضعيت-اينترنت
حجم اينترنت

اعتراض مردم بالاخره جواب داد

تشکيل کميته‌اي براي بررسي وضعيت حجم اينترنت

وزير ارتباطات از تشکيل کميته‌اي براي بررسي وضعيت حجم اينترنت اپراتورها و نحوه محاسبه آن خبر داد.

ادامه مطلب

فيبر نوري - زيرساخت

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت اعلام کرد

پاسخ به منتقدان انحصار پهناي باند/ داستان نگراني‌ها از اينترنت حجمي

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت در پاسخ به منتقدان انحصار پهناي باند تاکيد کرد: اگر انتقاد منصفانه‌اي در حوزه تعرفه‌هاي بالا يا کيفيت پايين مطرح شود ما آن را خواهيم پذيرفت، اما اکنون برخي صحبت‌ها که در باره انحصار پهناي باند مطرح مي‌شوند دقيق نيست.

ادامه مطلب

سرعت اينترنت

آکامی اعلام کرد

افزایش متوسط سرعت اینترنت جهان به 4.6 مگ/کره جنوبی در صدر

گزارش تازه ای که در مورد وضعیت اینترنت توسط شرکت Akamai منتشر شده نشان می‌دهد که سرعت اینترنت بیشتر و در عین حال میزان حملات DOS هم کمتر شده است.

ادامه مطلب

اينترنت

وضعیت اینترنت بهتر می‌شود؟

کلافگی کاربران اینترنت و پاسکاری مشکلات

گلایه و شکایت برخی کاربران از وضعیت اینترنت داستانی است که در ایران قدمتی چندین ساله دارد و در تمام این سالها همواره توپ این مشکل در زمین شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت‌های ارائه کننده اینترنت پاسکاری شده است تا جایی که شاید اکنون هیچ کاربر و کارشناسی نتواند با قطعیت بگوید مشکل اصلی کجاست.

ادامه مطلب

حسن کريمي

پاسخ شرکت زیرساخت به منتقدان کیفیت اینترنت

شرکتهای اینترنتی حداقل کیفیت را خریدند/ بهبود وضعیت اینترنت در آینده نزدیک

شرکت ارتباطات زیرساخت که طی روزهای گذشته مورد انتقاد برخی شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنت قرار گرفته به ارائه توضیحاتی در زمینه خدمات خود پرداخت و تاکید کرد: درحال حاضر تمام شرکتهای ارائه کننده اینترنت، سرویسهایی را با حداقل کیفیت خریداری کرده اند.

ادامه مطلب

کاربران اينترنت

بر اساس جدیدترین آمار اعلام شد؛

آخرین وضعیت استفاده از اینترنت در ایران

آخرین بررسی های صورت گرفته از وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در ایران، از ضریب نفوذ 54 و 18 دهم درصدی اینترنت حکایت دارد که در این میان بیش از 9 درصد کاربران اینترنت همچنان از اینترنت با سرعت کم - دایل آپ - استفاده می کنند.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات خبر داد:

تلاش برای بهبود وضعیت اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مبالغ اضافی که در قبض‌های تلفن ثابت آمده بود از قبض‌های بعدی کم خواهد شد و به مردم بازگردانده می‌شود.

ادامه مطلب

اينترنت

بهبود وضعیت اینترنت نسبت به سال گذشته

یک کارشناس معتقد است که وضعیت اینترنت نسبت به سال گذشته بهتر شده ولی با این حال هنوز هم کاربران در داخل کشور در مقایسه با سایر کشورها از سرعت پایین اینترنت رنج می‌برند.

ادامه مطلب

اينترنت

یک کارشناس مطرح کرد

علت دقیق سرعت‌ پایین اینترنت را نمی‌دانیم

یک کارشناس فناوری اطلاعات در رابطه با وضعیت سرعت اینترنت کشور گفت: من فکر می‌کنم وضعیت اینترنت در کشور بسیار ضعیف و مشکل‌دار است.

ادامه مطلب

اينترنت

شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد:

اختلال نداریم / وضعیت اینترنت عادی است

طی روزهای گذشته برخی از شرکت‌های ارائه کننده اینترنت به کاربران خود اطلاع داده‌اند که به مدت یک هفته ارائه خدمات آنها با اختلالاتی همراه است و دلیل این اختلالات به آنها مربوط نبوده و به شبکه ارتباطات زیرساخت کشور برمی‌گردد.

ادامه مطلب