شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ويروس
اينترنت/گوگل پلي

گوگل‌پلی امن نیست!

سازمان تحقیقاتی Pala Alto Networks امروز به این موضوع اشاره کرد که 132 اپلیکیشن روی فروشگاه گوگل پلی وجود دارند که حاوی Malwareهایی برای خراب کردن کامپیوترهای ویندوزی هستند.

ادامه مطلب

ويروس

سامانه‌اي براي يافتن فايل‌هاي مشکوک به ويروس

کاربران از اين پس مي‌توانند در صورت برخورد با فايل‌هاي مشکوک به ويروس، با استفاده از سامانه ويروس‌کاو از نتايج ويروسي بودن يا نبودن فايل آگاه شوند.

ادامه مطلب

اندرويد

چگونگی حذف ویروس ازگوشی های اندرویدی

این روزها کمتر کسی را می‌ توان یافت که از گوشی هوشمند استفاده نکند. این موضوع سبب می‌شود تا خطرات زیادی کاربران این ابزار را تهدید کند که یکی از این خطرات ویروسی شدن گوشی ‌های هوشمند است که کاربران باید نحوه حذف آن را بدانند.

ادامه مطلب

ويروس

مراقب ویروس "باجگیر" باشید

رئیس پلیس فتا کرمان در خصوص وجود یک ویروس باجگیر که فایل های سیستم شما را رمزگذاری می کند، هشدار داد.

ادامه مطلب

پليس فتا

هشدار پلیس فتا درخصوص دانلود تقویم 95

پلیس فتا درباره احتمال ورود ویروس از طریق دانلود فایل فشرده تقویم 95 هشدار داد.

ادامه مطلب

امنيت

باج‌افزار Locky چطور قربانی میگیرد؟

باج افزار Locky برای اولین بار در دیماه سال گذشته در سطح اینترنت گسترش یافته است ولی گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این باج افزار به سرعت در حال گسترش و آلوده کردن کاربران است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - آنتي ويروس

گوشي هاي اندرويدي در معرض خطر باج افزارها

شرکت امنيتي سيمنتک (Symantec) نوع جديدي از باج افزارهاي اندرويدي را به تازگي کشف کرده است که در نوع خود از تاکتيک هاي جديدي بهره مي برد که شاخص اصلي آن استفاده از بسته نصب و راه اندازي جعلي است که به وسيله آن مجوزهاي قانوني را براي مديريت دستگاه قرباني به بدافزار خواهد داد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

آگهی‌افزارها دشمن جدید گوشی هوشمند/ایران در صدر کشورهای مبتلا به آگهی‌افزار

آگهی‌افزارها نوع جدیدی از بدافزار هستند که در موارد متعدد پس از آلوده شدن سیستم به آنها، امکان پاکسازی دستگاه مربوطه غیرممکن خواهد بود و بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته، یکی از کشورهایی که بیشترین تعداد این بدافزار در آن شناخته شده، ایران است.

ادامه مطلب

اندرويد

بدافزار جدید هزاران کاربر تلفن همراه را به دردسر انداخت

محققان از شناسایی بدافزار جدیدی خبر داده‌اند که هزاران برنامه را در گوشی‌های اندرویدی آلوده می‌کند و برای انتشار آگهی‌های ناخواسته به کار می‌رود.

ادامه مطلب

ويروس

شناسایی 21 میلیون بدافزار طی سه ماه

تحقیقات اخیر نشان می دهد که تعداد بدافزارها در سه ماهه دوم 2015 افزایش قابل توجهی داشته و در طول سه ماه بیش از 21 میلیون نوع بدافزار شناسایی شده است.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...