یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
پاسخگويي-به-شکايات
عرب هاشمي

مدير مخابرات منطقه تهران:

امکان گزارش شکايت ثبت نام اينترنتي تلفن ثابت در سامانه 2021 در منطقه تهران

مدير مخابرات منطقه تهران گفت: با متمرکز شدن تمامي درگاه هاي ارتباط مردمي مخابرات منطقه تهران در سامانه 2021 مدت زمان پاسخگويي به شکايات کاهش يافت.

ادامه مطلب

سازمان تنظيم مقررات راديويي - رگولاتوري

انتشار قوانین و مقررات حوزه پاسخگوئی از طرف رگولاتوری

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات رگولاتوری از انتشار قوانین و مقررات مربوط به ارزیابی عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و پاسخگوئی به شکایات خبر داد.

ادامه مطلب

رگولاتوري

الزام اپراتور‌هاي تلفن براي ايجاد سامانه پاسخگويي به شکايات مشترکين

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاکيد کرد: موضوع پوشش اپراتورها در سال گذشته از جمله مباحث مهمي است که برروي آن کار شد و مورد بررسي بيش‌تري قرار گرفت.

ادامه مطلب

رگولاتوري

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي خبر داد:

پي‌گيري شکايت از اپراتورها با کد 17 رقمي ممکن شد

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره سامانه پاسخگويي به شکايات رگولاتوري گفت: مطابق پروانه، اپراتورهاي ثابت و سيار موظف به ايجاد سامانه پاسخگويي به شکايات مشترکين و اجراي دستورالعمل اين سازمان هستند.

ادامه مطلب