مدير کل نظارت بر سرويسهاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تاکيد کرد: موضوع پوشش اپراتورها در سال گذشته از جمله مباحث مهمي است که برروي آن کار شد و مورد بررسي بيشتري قرار گرفت.
غلامرضا داداشزاده در گفتوگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره شکايتهايي که در زمينه تشعشعات تلفن همراه به رگولاتوري ارسال ميشود، اظهار کرد: هر گونه شکايتي که در اين زمينه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال شود را بهصورت مستند به سازمان انرژي اتمي ارسال ميکنيم تا اين سازمان پس از بررسيهاي لازم، نظرش را به ما اعلام ميکند و اگر موردي در اين زمينه پيش بيايد که به تذکر نياز داشته باشد به اپراتورها تذکر ميدهيم.
وي با بيان اينکه مطابق پروانه، اپراتورهاي ثابت و سيار به ايجاد سامانه پاسخگويي به شکايات مشترکين و اجراي دستورالعمل اين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي موظف هستند، گفت: براي هر سال پارامتر کيفيت سرويس را تعريف کرده و در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مصوب کرديم و مطابق مصوبه اين کميسيون، اپراتورها بايد عدد کيفيت سرويس خود را به ميزاني که در پروانه به عنوان پايه در نظر گرفته شده برسانند.
مدير کل نظارت بر سرويسهاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات پيش از اين نيز با بيان اينکه نظارت آنلاين، اطلاعرساني و سرويسدهي به موقع به مشتريان اپرتورها از اهداف الکترونيکي شدن نظارت بر اپراتورهاي فعال در کشور است، گفته بود: بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور يکي از برنامههاي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تحقق نظارت و ارائه خدمات الکترونيکي است.