شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
پيامك
تلفن همراه

انتظارات سال 94 دولت در بخش ICT ؛

درآمد 400 میلیاردی دولت ازگرانی پیامک/ سود 10 هزار میلیاردی از ICT

براساس برآوردهای صورت گرفته از برنامه های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، در سال 94 دولت مبلغ 101میلیون و 545 هزار و 650 میلیون ریال - معادل 10 هزار میلیارد تومان - از این بخش درآمد کسب خواهد کرد.

ادامه مطلب

اينترنت موبايل

مردم مراقب باشند!

وام‌های پیامکی که بوی کلاهبرداری می‌دهد

این روزها پیامک‌هایی حاوی وعده وام های خرد و کلان برای هموطنان ارسال می شود که مشاهده آن احساس تعجب، تمسخر و حتی امیدواری را بین آنها برمی انگیزد؛ در عین حال که قیاس وعده متولیان پیامک با واقعیت موجود احتمال دروغ بودن آن همچنین پایه ریزی رانت و فسادی بزرگ را تقویت می‌کند.

ادامه مطلب

موبايل

فریاد مشترکان از پیامک‌های تبلیغاتی؛ به کجا فرار کنیم؟

«چگونه در جلسات استخدامی و کاری پیروز شویم؟»، «رازهای موفقیت بزرگان کسب و کار»، «فروش آپارتمان...»،«عاشقانه‌ترین‌ها برای کسی که دوستش داری»،«تناسب تضمینی اندام»، «هوشمندانه انتخاب کن: فال، بازی، جک، شعر»،«آموزش نکات حقوقی، قوانین مهریه، نفقه، طلاق، ارثیه»،«ارتودنسی...» پیامکهایی از این دست و نمونه‌های بی‌شمار دیگر موضوعی است که برای بسیاری از موبایل به دستان کشور غیرقابل تحمل شده است.

ادامه مطلب

sms

مشترکین همراه اول طی دو روز یک میلیارد و 25 میلیون پیام کوتاه ارسال کردند

مشترکین همراه اول با ارسال بیش از یک میلیارد پیامک طی روزهای 29 اسفند و یکم فروردین ماه، سال جدید را تبریک گفتند

ادامه مطلب

clickon.ir

شرکت ایرانی ایتالیایی مبین وان ایمیل ایرانی راه اندازی کرد

شرکت مبین وان نسخه فارسی شرکت ایتالیایی وان ایتالی(one Italy) است که در حدود یک سال است که فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. مبین وان نیز مانند همتایش در زمینه خدمات ارزش افزوده با اپراتورهای تلفن همراه و ثابت فعالیت دارد. شرکت وان ایتالیا در منطقه آمریکای جنوبی و در کشورهای برزیل و مکزیک هم فعالیت می کند ولی تا به حال بزرگترین سرمایه گذاری این شرکت در ایران و از طریق شرکت مبین وان بوده است. اصلی ترین شریک مبین وان در ایران شرکت ایران مبین است و به طور کلی ایران از مبین وان 49 درصد و وان ایتالی از آن 51 درصد سهم دارد، نیمی از هیات مدیره آن ایرانی و نیم دیگر آن نیز ایتالیایی هستند.

ادامه مطلب

فيضي

با خريد تجهيزات جنبي؛

سرويس ارسال پيامک از تلفن ثابت عرضه مي شود

مديرعامل شرکت مخابرات ايران از تامين تجهيزات جنبي براي ارايه سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت خبرداد و پيش بيني کرد که اين سرويس طي چند ماه آينده به عموم مردم عرضه شود.

ادامه مطلب

ايرانسل

هزینه‌ مکالمات و پیام‌های کوتاه دریافتی حجاج رایگان شد

ایرانسل از رایگان شدن مکالمات و پیام‌های کوتاه دریافتی حجاج بیت‌الله الحرام خبر داد.

ادامه مطلب

پيامک

تعداد پیامک‌های جهان در سال 2011 از مرز 7.5 تریلیون می‌گذرد

طبق گزارش جدید گروه تحقیقاتی اووم(Ovum)شمار پیام‌های متنی، عکسی و ویدیویی ارسالی در جهان در سال 2011 از مرز 7.5 میلیارد پیام می‌گذرد که 12.5 درصد بیشتر از سال قبل است.

ادامه مطلب

صدوقي

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران:

سه پیمانکار جدید برای ارسال پیامک انبوه انتخاب شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: 3 پیمانکار - CONTENT PROVIDER- جدید برای ارایه سرویس پیامک انبوه انتخاب شد.

ادامه مطلب

زارعيان

راه حل دریافت نکردن پیامک های تبلیغاتی اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات با تاکید براینکه پیامک های تبلیغاتی نمی تواند آنچنان که گفته می شود شکایات مشترکان را در پی داشته باشد، گفت: میانگین ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی برای هر مشترک کمتر از 2 پیامک در هفته است و این آمار نشان می دهد که تعداد این پیامک ها به میزانی نیست که باعث شکایت تعداد زیادی از مشترکان شود.

ادامه مطلب