شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

با خريد تجهيزات جنبي؛

سرويس ارسال پيامک از تلفن ثابت عرضه مي شود

فيضي

یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳:۰۰


مديرعامل شرکت مخابرات ايران از تامين تجهيزات جنبي براي ارايه سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت خبرداد و پيش بيني کرد که اين سرويس طي چند ماه آينده به عموم مردم عرضه شود.

وايمکس نيوز - صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينکه اقدامات فني و حقوقي براي ارايه سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت تقريبا نهايي شده است، گفت: به دنبال عرضه تجهيزات جنبي اين سرويس در بازار هستيم تا مردم راحت تر بتوانند از اين سرويس بدون نياز به تغيير گوشي هاي تلفن ثابت خود استفاده کنند.
وي با بيان اينکه در حال تست برخي تجهيزات جنبي توليد شده از نظر رعايت استانداردهاي جهاني هستيم که به زودي نهايي خواهد شد، ادامه داد: اين تجهيزات جنبي، گوشي تلفن نخواهد بود بلکه محصولي مانند نمايشگرهاي شماره خواهد بود که براي ارسال پيام کوتاه از تلفن ثابت مشترکان مي توانند آن را به گوشي تلفن ثابت خود متصل کرده و از آن استفاده کنند.
وي با تاکيد بر اينکه اين کالا که به عنوان رابط ميان تلفن ثابت مشترک با سيستم پيام کوتاه عمل مي کند در داخل ايران نيز به راحتي توليد مي شود، گفت: در صورت توزيع اين محصول در بازار، امکان ارسال پيام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت و موبايل و برعکس فراهم خواهد شد.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران در مورد تعويق در راه اندازي اين سرويس گفت: تا پيش از اين مشکل حقوقي در اين رابطه مطرح بود که به همين دليل کمتر استفاده مشتري مورد توجه قرار گرفت اما در حال حاضر تمامي تلاش اين است که با حل مشکل فني و حقوقي، کالاي استانداردي را وارد بازار کنيم تا مشترک به راحتي و با کمترين هزينه بتواند از اين سرويس استفاده کند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو