شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
کندي-اينترنت
موبايل

توضیحات معاون شرکت زیرساخت درباره اینترنت موبایلی؛

نه اپراتورها مقصرند، نه زیرساخت/ کندی اینترنت تقصیر سایت‌هاست

معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در ارتباط با مشکلاتی که کاربران در زمینه اینترنت تلفن همراه (GPRS) دارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایت‌های مختلف تغییرات بسیاری نسبت به سال‌های قبل کرده‌اند و به دلیل خدمات مختلف وبی که در صفحه اول آن‌ها ارائه شده این صفحات سنگین و سرعت باز شدن آن‌ها پایین آمده است.

ادامه مطلب

اينترنت

کندی اینترنت مانع رونق کسب و کارها

تجارت یا کسب و کارهای مختلف این روزها با گذشته و حتی یک سال اخیر تفاوت‌های بسیاری پیدا کرده است. چند سالی است که بسیاری از تجارت‌ها به مدد اینترنت شیوه کاری خود را از محیط فیزیکی به محیط مجازی منتقل کرده و از این طریق سود خود را چند برابر کرده‌اند.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد:

پارامترهای مختلفی در سرعت اینترنت دخیل است

گاهی در توجیه کندی‌هایی که در سرعت اینترنت وجود دارد، بحث حملات سایبری مطرح و از انجام این حملات به عنوان دلیل کندی اینترنت یاد می‌شود. این در حالی است که رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات معتقد است به لحاظ فنی این گونه نیست که همواره برای مقابله با حملات مجبور به کاهش پهنای باند باشیم.

ادامه مطلب

اينترنت

کندی سرعت اینترنت به پهنای‌باند ربطی ندارد

عضو کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌یی کشور معتقد است که کندی سرعت اینترنت در روزهای اخیر بنا بر اعلام دبیر شورای عالی فضای مجازی محدود کردن سرویس جهت مقابله با حملات سایبری است.

ادامه مطلب

اينترنت

بازار اختلالات و کندی اینترنت گرم است؛

کاربران اینترنت مخابرات و گلایه‌هایی از 2020 و 2828

این روزها بازار کندی و اختلالات اینترنتی گرم است و به دنبال آن کاربرانی که در زمینه حل مشکلات خود موفق به دریافت پاسخ مناسبی از مراکز پشتیبانی سرویس اینترنت نشده‌اند گلایه‌های متعددی دارند.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات تشریح کرد:

دلایل کندی اینترنت در کشور

وجود مشکل در کابل‌ها و مسیرهای بین‌الملل، اختلال در کابل‌های زیردریایی و در نهایت ملاحظات امنیتی برخی مواردی هستند که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گاه موجب کندی و اختلال در اینترنت می‌شوند.

ادامه مطلب

اصغريان

بازنشدن برخی سایتها به سرعت ربطی ندارد

دلایل کندی سرعت اینترنت از نگاه رگولاتوری

یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تشریح دلایل نارضایتی کاربران از کیفیت سرعت دسترسی به اینترنت، تاکید کرد: اینکه کاربران در بازکردن برخی سایتها مشکل دارند را نمی توان دلیلی بر کندی سرعت اینترنت دانست.

ادامه مطلب

تزئيني

کندی اینترنت کرجی ها را لنگ گذاشت

مشکل کندی سرعت اینترنت در کرج که از مدتی پیش آغاز شده است طی هفته اخیر کلافگی و سرگردانی کاربران اینترنتی را در تمامی مشاغل به همراه داشته است.

ادامه مطلب