جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشی
گوشی

فعال‌سازی ۱۶ میلیون تلفن همراه در یک سال

به گفته انجمن واردکنندگان موبایل، در یک سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تلفن همراه در شبکه ارتباطی کشور فعال شده و بیشترین سهم متعلق به سامسونگ با ۵۲ درصد یوده است.

ادامه مطلب

موبایل

دستوری علیه رانت واردات موبایل

حتما همه با طرح سامانه شناسایی گوشی تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم‌کارت یا همان رجیستری آشنایی دارید. طرحی که از سال ۱۳۹۶ با آیفون آغاز شد و سپس تمامی برندهای گوشی تلفن همراه موجود در بازار ایران را دربرگرفت و هدف از اجرای آن هم این بود که صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند در شبکه اپراتوری فعال شوند.

ادامه مطلب

گوشی

زمزمه‌های جلوگیری از واردات برخی از برندهای گوشی

اخباری از ممنوعیت واردات برخی مدل‌های پرتقاضای موبایل به علت مشکل عدم مسیریابی صحیح سرشماره‌های اضطراری، به گوش می‌رسد که درصورت اجرای این ممنوعیت، با توجه به سهم قابل توجه در بازار و مقرون‌به‌صرفه بودن این مدل‌ها در مقایسه با سایر برندها، مشکلاتی را در عرضه و تقاضا و تامین گوشی مورد نظر کاربران ایجاد خواهد کرد.

ادامه مطلب

تبلت

طرح رجیستری تبلت‌ها و دستگاه‌های سیم‌کارت خور از ابتدای تیرماه اجرا می‌شود

رجیستری تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های سیم کارت خور از ابتدای تیرماه اجرایی می‌شود.

ادامه مطلب

گوشی

گلکسی A۲۲ ۵G ارزان‌قیمت‌ترین گوشی ۵G سامسونگ معرفی شد

سامسونگ پس از معرفی گلکسی A۳۲ ۵G با قیمت ۲۸۰ یورو، اکنون از اقتصادی‌ترین موبایل ۵G خود یعنی گلکسی A۲۲ ۵G با قیمت ۲۳۰ یورو رونمایی کرده است. علاوه بر نسخه ۵G، کره‌ای‌ها نسخه ۴G گلکسی A۲۲ را با تفاوت‌هایی نسبت به مدل ۵G معرفی کرده‌اند.

ادامه مطلب

گوشی‌های غیرهوشمند

بازرسی‌ها، واردات گوشی فیک بازار را تایید نکردند

امیر اسحاقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ماهیت کالای فیک تلفن همراه در حال حاضر وجود ندارد،

ادامه مطلب

گوشی موتورولا

واردات تلفن همراه با نرخ نیمایی و دلار آزاد گرانی به همراه دارد

مجلس با تصویب مصوبه‌ای محاسبه حقوق ورودی واردات تلفن همراه را در بودجه سال‌جاری از دلار ۴۲۰۰ تومان به میانگین قیمت ۳ روز آخر دلار نیمایی و دلار آزاد در سامانه معاملات الکترونیکی ارزی (ETS) تغییر داد.

ادامه مطلب

گوشی

کنترل باد تایر با گوشی تلفن همراه ممکن شد

یک شرکت اتریشی که قبلاً موفق به تولید تیوب های داخلی سبک، مستحکم و پلاستیکی برای دوچرخه‌ها شده بود، این بار کنترل باد تایر لاستیک را با گوشی ممکن کرده است.

ادامه مطلب

گوشی

معاون نوآوری وزیر ارتباطات:

فراخوان طرح حمایت از تولید گوشی و تبلت ایرانی

معاون نوآوری وزیر ارتباطات با اعلام جزئیات طرح حمایت از تولید گوشی موبایل در کشور گفت: حمایت مالی از طریق اعطای تسهیلات کم بهره و یارانه سود برای سرمایه گذاری و تحقیق درنظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

گوشی تاشوی هواوی

نسل جدید گوشی تاشوی هواوی ۴ اسفند ماه معرفی می‌شود

طبق اطلاعاتی که در صفحه رسمی‌هواوی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، گوشی تاشوی جدید این شرکت در تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) معرفی خواهد شد.

ادامه مطلب