دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
195
فرنقي زاد

فرنقي زاد خبرداد:

90 درصد شکايت هاي رسيده به مرکزتماس 195 از اپراتورهاي تلفن همراه است

رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات متوسط زمان رسيدگي به درخواست ها و شکايت ها را در سامانه 195 بين 6 الي 10 روز عنوان کرد.

ادامه مطلب

حسين فلاح جوشقاني

مغايريت در سرويس اينترنت شرکت ها را به سامانه 195 گزارش نماييد

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد: مشترکين سرويسهاي اينترنت پرسرعت ثابت ADSL و WiMAX مي‌توانند با مراجعه به پنل کاربري خود در پايگاه اينترنتي اپراتور طرف قرارداد، جزئيات سرويسي را که خريداري نموده‌اند شامل مبالغ پرداختي به اپراتور، زمانهاي اتصال، حجم استفاده شده و ... مشاهده کنند.

ادامه مطلب