جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مغايريت در سرويس اينترنت شرکت ها را به سامانه 195 گزارش نماييد

حسين فلاح جوشقاني

یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰


سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام کرد: مشترکين سرويسهاي اينترنت پرسرعت ثابت ADSL و WiMAX مي‌توانند با مراجعه به پنل کاربري خود در پايگاه اينترنتي اپراتور طرف قرارداد، جزئيات سرويسي را که خريداري نموده‌اند شامل مبالغ پرداختي به اپراتور، زمانهاي اتصال، حجم استفاده شده و ... مشاهده کنند.

وايمکس نيوز- حسين فلاح جوشقاني با اشاره به اين موضوع گفت: شرکت‌هاي ارائه‌کننده اين خدمات موظف هستند ضمن اطلاع‌رساني شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتريان، امکان مشاهده تمامي اطلاعات مربوط به سرويس فروخته شده را در پنل کاربري هر مشترک فراهم کنند.

وي با اشاره به اينکه بررسي و کنترل اطلاعات و جزئيات سرويس دريافتي در پنل کاربري توسط هر مشترک، افزايش شناخت از سرويس خريداري شده را به همراه دارد، تصريح کرد: مشترکان درصورت مشاهده مغايرت در سرويس خريداري شده با اطلاعات موجود در اين بخش (سرعت و حجم تعريف شده، هزينه‌هاي پرداخت شده و ...) مي‌توانند از طريق مراجعه به سامانه پاسخگويي به شکايات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به آدرس www.195.ir يا تماس با شماره تلفن 195 شکايت خود را ثبت و پيگيري کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو