شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
GPRS
اينترنت موبايل

اینترنت موبایل اصلاح می‌شود؟

هنوز مشکلات کاربران موبایل با GPRS حل نشده که اپراتورها مجوز ورود به نسلهای بالاتر را دریافت کرده‌اند و این سوال پیش آمده که با ورود به نسلهای بالاتر از چه زمان می‌توان انتظار داشت که کاربران اینترنت موبایل خدماتی متناسب با هزینه‌های پرداختی دریافت کنند؟

ادامه مطلب

gprs

معاون سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد

بازنگری تعرفه‌های اینترنت موبایل

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات عنوان کرد: تعرفه‌های GPRS (اینترنت موبایل) نیاز به بازنگری دارد.

ادامه مطلب

gprs

شیوه‌های ایرانی‌ها برای استفاده از اینترنت

طبق آمارهای ارائه شده در شش ماهه اول سال جاری همانند سال‌های گذشته GPRS یا همان اینترنت موبایل محبوب‌ترین شیوه ایرانیان برای اتصال به اینترنت بوده است.

ادامه مطلب

دزفولي

مدیر عامل اپراتور دوم:

مشکلات اینترنت موبایل به ذات شبکه برمی‌گردد

مدیر عامل اپراتور دوم درباره‌ی مشکلاتی که گاه در ارائه‌ی اینترنت از سوی اپراتور‌ها دیده می‌شود، گفت: در موارد متعدد این مشکلات به ذات شبکه برمی‌گردد و موضوعی نیست که بخواهیم آن را به افت کیفیت شبکه ارتباط دهیم.

ادامه مطلب

موبايل

توضیحات معاون شرکت زیرساخت درباره اینترنت موبایلی؛

نه اپراتورها مقصرند، نه زیرساخت/ کندی اینترنت تقصیر سایت‌هاست

معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در ارتباط با مشکلاتی که کاربران در زمینه اینترنت تلفن همراه (GPRS) دارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر سایت‌های مختلف تغییرات بسیاری نسبت به سال‌های قبل کرده‌اند و به دلیل خدمات مختلف وبی که در صفحه اول آن‌ها ارائه شده این صفحات سنگین و سرعت باز شدن آن‌ها پایین آمده است.

ادامه مطلب

gprs

تخفیف ۵۰ درصدی تعرفه GPRS همراه اول

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همزمان با ایام پرخیر و برکت رمضان و در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، تعرفه سرویس «اینترنت همراه» اپراتور اول از ابتدای مرداد تا پایان آبان ماه امسال ۵۰ درصد کاهش می یابد.

ادامه مطلب

gprs

توسط ایرانسل ارایه می‌شود:

بسته‌های ویژه برای طرفداران اینترنت همراه

ایرانسل در جشنواره تابستان 92 که از یک تیر آغاز و تا 31 شهریور ادامه دارد، پیشنهادهای تخفیفی ویژه‌ای برای طرفداران اینترنت همراه (GPRS) ارائه کرده است.

ادامه مطلب

نقش اينترنت در اقتصاد

ایرانی‌ها چگونه از اینترنت استفاده می‌کنند؟

GPRS یا همان اینترنت موبایل براساس آمارهای ارائه شده رایج‌ترین روش کاربران ایرانی برای اتصال به اینترنت است.

ادامه مطلب

صدوقي

مدیر عامل همراه اول خبر داد:

افزایش سرعت اینترنت همراه در تهران

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از افزایش 80 درصدی ترافیک GPRS همراه اول ظرف یک ماه گذشته خبر داد.

ادامه مطلب

gprs

معاون همراه اول خبر داد

نهايت سرعت اينترنت نسل 2 موبايل 128kbps/ اصلاح برخي نواقص

معاون همراه اول از افزايش متوسط سرعت GPRS به 91 Kbps، رفع مشکل دسترسي به برخي سايت‌ها از جمله ايميل و کاهش قطعي اينترنت خبر داد و گفت: در 6 ماه آينده سرعت GPRS همراه اول به بالاترين حد در نسل 2.75 موبايل مي‌رسد.

ادامه مطلب