پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ITMC
ITMC

در نمایشگاه جنبی سمینار شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت

معرفی ظرفیت های ITMC در تولید تجهیزات شبکه FTTx

وزیر ارتباطات در بازدید از غرفه کارخانجات مخابراتی ایران در نمایشگاه جنبی سمینار شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت ها با محوریت FTTx ، ظرفیت های ITMC در زمینه تولید تجهیزات شبکه فیبرنوری را مورد توجه قرارداد.

ادامه مطلب

دکتر نصیری

رونمایی از کتاب مانائی در آیین پنجاه و پنجمین سال تاسیس ITMC

در آیین پنجاه و پنجمین سال تاسیس شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از کتاب " مانائی " با محتوای تاریخچه ، توانمندی ها ، راز ماندگاری ، چشم انداز و برنامه های آتی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران رونمایی شد.

ادامه مطلب

رعیتی فرد

دکتر رعیتی فرد: به زودی ITMC به جایگاه اصلی خود باز می گردد

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، آینده ITMC را روشن پیش بینی نمود و اظهار امیدواری کرد به زودی ITMC به جایگاه اصلی خود باز گردد.

ادامه مطلب

itmc

دو انتصاب جدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ITMC

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی جداگانه مهرداد سهرابی و محمد رضا خدابخشی را بعنوان اعضای هیئت مدیره شرکت کارخانجات مخابراتی ایران را منصوب کرد.

ادامه مطلب

تفاهم نامه سه جانبه

همکاری سه جانبه در پروژه تولید خودروهای برقی

روابط عمومي شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از همکاری سه جانبه ITMC ، دانشگاه صنعتی شیراز و شرکت خودرو سازان جنوب در تولید خودرو و موتورسیکلت برقی در این کارخانه خبرداد.

ادامه مطلب

itmc

خروج کارخانه آی‌تی‌ام‌اسی از ورشکستگی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خروج کارخانه ‌مخابراتی ایران از ورشکستگی و بازسازی آن خبر داد و گفت: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارخانه نوآوری در محل سابق این کارخانه با تغییر ماموریت آغاز به کار کرده است.

ادامه مطلب

مجمع Itmc

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت کارخانجات مخابراتی ایران

مجمع عمومی فوق العاده شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (سهامی عام) به شماره ثبت ۴۲۴۷۸، از ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیر‌ماه ۱۴۰۰ در دفتر مرکزی کارخانه به نشانی شیراز کیلومتر دوم بلوار مدرس برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

هوبر

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ITMC با شرکتHOUBER

تفاهم نامه همکاری شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت قطری هوبر اینترنشنال در زمینه توسعه محصولات IOT و Smart City به امضاء رسید.

ادامه مطلب

itmc

بنابی معاون وزیر ارتباطات در سفر به شیراز

خدمت رسانی به مردم تا پایان دولت ادامه دارد

​معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان فارس اکوسیستم نوآوری این استان را در جایگاه و وضعیت مناسبی ارزیابی کرد.

ادامه مطلب

kstar

با اخذ نمایندگی رسمی

محصولات KSTAR از سوی ITMC در ایران عرضه می شود

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران با اخذ نمایندگی از شرکت KSTAR ، عرضه محصولات این برند در زمینه اینورتر، سیستم ذخیره سازانرژی ، تجهیزات زیرساخت مراکز داده از قبیل UPS ، باطری و سیستم های سرمایشی این شرکت را در ایران آغاز کرد.

ادامه مطلب