جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ITU
itu

فناوری‌های دیجیتال برای افراد مسن و سالمندی سالم

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU)، "فناوری‌های دیجیتال برای افراد مسن و سالمندی سالم" را بعنوان شعار روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) سال ۲۰۲۲ اعلام کرد.

ادامه مطلب

itu

ایران کرسی معاونت گروه مطالعاتی استانداردسازی مخابرات در ITU را کسب کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی کرسی معاونت گروه مطالعاتی یازده اتحادیه بین‌المللی ارتباطات در بخش استانداردسازی مخابرات (ITU-T)را کسب کرد.

ادامه مطلب

عباسی شاهکوه

اعلام آمادگی ITU برای ارایه مشاوره در توسعه پهن باند ثابت در ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حاشیه چهارمین سمپوزیوم جهانی استانداردسازی (GSS) و مجمع جهانی استانداردسازی مخابرات (WTSA) با دبیرکل جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) و مدیر بخش توسعه مخابرات اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU-D) دیدار کرد.

ادامه مطلب

پیام دبیرکل ITU

پیام هولین ژائودبیرکل ITU به مناسبت روزجهانی مخابرات وجامعه اطلاعاتی۲۰۲۰ / فیلم

به دنیا نشان دهید که فناوریهای جدید مانند ۵G و حمل و نقل هوشمند ، اینترنت اشیاء ، هوش مصنوعی و blockchain برای بهبود زندگی مردم و تسهیل توسعه اجتماعی و اقتصادی چه کاری می توانند انجام دهند.

ادامه مطلب

ارتباطات

بهبود رتبه ايران در وضعيت ارتباطات و فناوري اطلاعات+جدول روند تغييرات

براساس گزارش اتحاديه جهاني مخابرات (ITU) وضعيت ايران در توسعه ارتباطات و فناوري اطلاعات در رده‌بندي جهاني6 رتبه و در رده‌بندي منطقه‌اي 4 رتبه بهبود يافته است.

ادامه مطلب

دبيرکل ITU

داده‌های بزرگ برای تأثیر بزرگ

پیام دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات به مناسب روز جهانی سال 2017

اتحادیه جهانی مخابرات شعار امسال روز جهانی ارتباطات را "داده های بزرگ برای تأثیری بزرگ" اعلام کرد و دلایل انتخاب این شعار را اینگونه عنوان کرد: با داده‌های بزرگ می توان فرصتهای تبدیل مقادیر بی سابقه داده را به اطلاعات مورد نیاز برای حرکت به سوی پیشرفت و توسعه را آزمود و آن ها را عملی کرد.

ادامه مطلب

اينترنت موبايل

نتایج آمارگیری فناوری اطلاعات؛

دسترسی 50 درصد ایرانیها به اینترنت

نتایج به دست آمده از طرح آمارگیری دسترسی خانوار ایرانی به ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات از ضریب نفوذ 50درصدی اینترنت و میزان دسترسی بیش از 50درصد خانوارها تا پایان سال خبر می دهد.

ادامه مطلب

حمدون توره

درپيام دبيرکل ITU

شعار روزجهاني مخابرات درسال 2014 " باند پهن براي توسعه پايدار " اعلام شد

دريکصدوچهل و نهمين سال تشکيل اتحاديه جهاني مخابرات، دسترسي به باند پهن براي رسيدن به بهداشت ، تحصيلات ، تجارت، رشد اقتصادي و اجتماعي پايدار اولويت جهاني تعيين شده است.

ادامه مطلب

itu

عضویت گروه مخابرات مشترک المنافع در آی‌تی‌یو

اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات (آی‌تی‌یو) عضویت سازمان مخابرات مشترک‌المنافع (CTO) در گروه تدوین استاندارد خود را پذیرفت که به گفته‌ی مقامات می‌تواند در نهایت کاربری و تدوین خط‌مشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای رو به توسعه را گسترش دهد.

ادامه مطلب

صفحه کليد

افزوده‌شدن زبان فارسی به سایت اتحادیه جهانی مخابرات

اندازه‌گیری و اعلام وضعیت توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در کشور‌های مختلف جهان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بخش اطلاعات و آمار اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) وابسته با سازمان ملل است.

ادامه مطلب