یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
SLA
كريمي

زيرساخت آماده بستن قرارداد SLA از اول آذرماه است

شرکت زيرساخت هيچ تغييري در توپولوژي شبکه زيرساخت به دليل ايجاد شبکه ملي اطلاعات انجام نداده و اصلا راه‌اندازي اين شبکه نيازي به تغيير روي شبکه زيرساخت ندارد.

ادامه مطلب

تزئيني

مخابرات یا زیرساخت

چه کسی از بستن قرارداد SLA طفره می‌رود

ارتباطات بین شهری شرکت مخابرات هر از چندگاهی با قطع شدن فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت با اختلالات شدید به خصوص در مسیر تهران مشهد و بالعکس روبه‌رو می‌شود و گاهی رفع مشکل چند روز به طول می‌انجامد. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دلیل قطعی‌ها را ضعیف عمل کردن پیمانکاران نگهداری از شبکه زیرساخت در اتصال مجدد شبکه و منعقد نکردن قرارداد SLA توسط زیرساخت عنوان می‌کند، اما مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت معتقد است مخابرات برای به دست آوردن سود بیشتر حاضر به دریافت سرویس‌ باکیفیت بالا نیست و همین عامل موجب شده تا مشترکان در شهرهایی که ترافیک سنگینی دارند با مشکل روبه‌رو شوند. در ادامه گفت و گوی فناوران با مدیران عامل این دو شرکت را می‌خوانید.

ادامه مطلب

تزئيني

از سوی کمیسیون تنظیم مقررات؛

ضوابط توافق‌نامه سطح خدمات ارتباطات داده‌ها ابلاغ شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ضوابط و چارچوب موافقت‌‎نامه‌های سطح خدمات (SLA) خدمات ارتباطات داده‌ها را برای اجرا در سطح کشور ابلاغ کرد که براساس یکی از بندهای این دستورالعمل، خدمت‌دهنده باید سامانه اندازه‌گیری پارامترهای کیفیت خدمت را برای خدمت گیرنده فراهم کند.

ادامه مطلب