یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
TD-LTE
مبين نت

اختلال در سرويس هاي TD-LTE مبين نت

شرکت ارتباطات مبين‌نت در خصوص اختلالات اخير در شبکه اينترنت ثابت TD-LTE بيانيه داد.

ادامه مطلب

ايلام

ایلام و جاسک تحت پوشش TD-LTE مبین‌نت

در ادامه روند توسعه شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت TD-LTE در سراسر کشور، این‌بار مبین‌نت دو شهر دیگر را به این شبکه اضافه کرد.

ادامه مطلب

گيگ پگ

گيگ‌پک راهي براي مديريت هزينه مشترکين TD-LTE

گيگ‌پک خدمتي ويژه براي اينترنت TD-LTE مبين‌نت است که امکان مديريت هزينه و مصرف را براي مشترکين فراهم مي‌کند. در قالب گيگ‌پک مشترکين مي‌توانند در بازه‌هاي زماني مختلف و در راستاي رفع نياز مقطعي‌شان با هزينه بسيار کم حساب خود را شارژ کنند.

ادامه مطلب

مبين نت

اسلامشهر تحت پوشش TD-LTE مبین‌نت قرارگرفت

در ادامه‌ی روند توسعه‌ی شبکه‌ی TD-LTE، این بار اسلامشهر از شهرهای استان تهران به‌همراه نسیم‌شهر و سبزدشت، تحت‌پوشش TD-LTE مبین‌نت قرار گرفت.

ادامه مطلب

مبين نت

مبين‌نت ارايه مي کند

تخفيف براي مشتريان TD-LTE و هديه براي مشترکين وايمکس درالکامپ

ادامه مطلب

مبين نت

تعويض مودم‌هاي وايمکس با TD-LTE مبين‌نت فقط با 50 هزار تومان

ارتقاء مشترکين به اينترنت پرسرعت بي‌سيم TD-LTE براي دارندگان انواع مودم‌هاي وايمکس مبين‌نت با پرداخت تنها 50,000 تومان امکان‌پذير شد.

ادامه مطلب

گرگان

سرعت اينترنت در گرگان به 40 مگابيت رسيد

باتوسعه شبکه اينترنت پر سرعت ثابت مبين نت (TD-LTE) در شهر گرگان، اينترنت ثابت بي‌سيم خانگي تا سرعت ?? مگابيت بر ثانيه براي اهالي اين شهر قابل دسترسي است

ادامه مطلب

وايمکس مبين نت

اينترنت پرسرعت تا 40 مگابيت برثانيه با TD-LTE مبين نت

همزمان با برگزاري دومين دوره از نمايشگاه کامپيوتر و اتوماسيون اداري، الکامپ شهر اهواز، اين شهر به جمع ساير شهرهاي تحت‌پوشش شبکه TD-LTE پيوست.

ادامه مطلب

مبين نت

شهر قم به شبکه TD-LTE مبین‌نت پیوست

کاربران اینترنت در شهر قم از این پس می‌توانند با برخورداری از امکانات فناوری TD-LTE، از اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت تا سرعت 40 مگابیت استفاده کنند.

ادامه مطلب

عميديان

پاسخ به گلایه از اینترنت جدید TD-LTE

رئیس رگولاتوری در پاسخ به انتقاد از کیفیت سرویس اینترنت جدید TD-LTE گفت: پس از عرضه رسمی و تجاری انتظار است که کیفیت و سرعت سرویس قابل قبول باشد و در غیر این صورت مردم نقاط دارای ضعف پوشش را به سامانه 195 گزارش کنند.

ادامه مطلب