جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مبين‌نت ارايه مي کند

تخفيف براي مشتريان TD-LTE و هديه براي مشترکين وايمکس درالکامپ

مبين نت

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶:۰۰


وايمکس نيوز- مديرروابط عمومي شرکت ارتباطات مبين‌نت از ارائه‌ي طرح‌هاي اين شرکت ويژه‌ي نمايشگاه الکامپ خبر داد.  ميلاد حريري در اين رابطه گفت: مبين‌نت در نمايشگاه الکامپ امسال، ثبت‌نام ارتقاي مشترکين وايمکس به TD-LTE را تنها با مبلغ 50 هزار تومان فراهم کرده است. اين درحالي است که که کليه‌ي بازديدکنندگان مي‌توانند در روزهاي برگزاري نمايشگاه با مراجعه به غرفه‌هاي مبين‌نت، ثبت‌نام اينترنت پرسرعت TD-LTE را به‌همراه نصب رايگان تنها با مبلغ 150 هزار تومان انجام دهند. حريري درخصوص مشترکين وايمکس نيز گفت: مطابق دوره‌هاي قبلي طرح پاسداشت مشترکين وايمکس مبين‌نت نيز در قالب اهداي پين‌شارژهاي رايگان و ثبت‌نام طرح ويژه‌ي يک‌ماهه  به‌همراه 20 گيگابايت حجم و به مبلغ 15 هزار تومان انجام مي‌شود. مديرروابط عمومي مبين‌نت قرعه‌کشي لحظه‌اي ويژه‌ي بازديدکنندگان را يکي از برنامه‌هاي جانبي غرفه‌ي مبين‌نت دانست و افزود: کليه‌ي برنامه‌ها و اخبار حضور مبين‌نت در الکامپ 96 از طريق درگاه‌هاي ارتباطي، شبکه‌هاي اجتماعي و وب‌سايت اين شرکت به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسيد.

 

وي در ادامه گفت: شرکت ارتباطات مبين‌نت در حوزه‌ي خدمات ميزباني نيز با تخفيف‌ها ويژه پاي به نمايشگاه الکامپ گذارده است و مشتريان مي‌توانند خدمات اجاره‌ي فضاي رک در مرکز داده‌ي مبين‌نت، سرور مجازي، ميزباني اشتراکي و... ديگر خدمات اين حوزه را با تخفيف ويژه‌ي نمايشگاه دريافت نمايند. حريري افزود: خدمات شرکت ارتباطات مبين‌نت براي سازمان‌ها همانند دوره‌هاي قبل در غرفه‌هاي اين شرکت ارائه مي‌شود و محصولات پهناي باند اختصاصي، VPN و اينترانت اين شرکت با شرايط ويژه در نمايشگاه عرضه خواهند شد. مدير روابط عمومي مبين‌نت خاطر نشان کرد: مبين‌نت در حوزه‌ي پشتيباني مشتريان سازماني، طرح رضايت‌سنجي و تکميل بانک اطلاعاتي اين مشتريان را به‌طور جدي در نمايشگاه الکامپ دنبال خواهد کرد.

 

حريري در پايان رونمايي از پروژه‌هاي مبين‌نت در فاز سوم بهره‌برداري از شبکه‌ي ملي‌ اطلاعات را يکي از برنامه‌‌هاي اصلي اين شرکت در سالن 41 نمايشگاه الکامپ دانست و از بازديد‌کنندگان دعوت کرد درکنار بازديد از غرفه‌ي اصلي اين شرکت در سالن 44 (خليج فارس) از غرفه‌هاي ديگر مبين‌نت در سالن‌هاي 41، 6، B31 و A38 نيز بازديد نمايند.

 

بيست‌وسومين نمايشگاه الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيک 30 تيرماه تا 2 مردادماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود و بسياري از شرکت هاي فعال در صنعت ICT باهدف معرفي محصولات و خدمات خود در اين نمايشگاه حاضر مي‌شوند. شرکت ارتباطات مبين‌نت نيز درکنار حضور در سالن اصلي اين شرکت (خليج‌فارس-44) در سالن‌هاي 41، 6، 31B و 38A هم حضور خواهد داشت.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو