شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
zte
فيبرنوري

پیشی گرفتنZTE از آلکاتل-لوسنت در بازار شبکه‌سازی نوری(شن=ON) جهان

طبق نتایج تحلیل گروه اووم(Ovum) برای نخستین سه ماهه‌ی سال 2013 میلادی(1س13) در بازار 14.5 میلیارد دلاری شبکه‌سازی نوری(شن=ON) چندین تغییر کلیدی رخ داده است.

ادامه مطلب

afghan

قرارداد 32 میلیون دلاری افغان تلکوم و زدتی‌ای

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افغانستان از قرارداد 32 میلیون دلاری شرکت مخابرات افغانستان(افغان تلکوم) با شرکت چینی زدتی‌ای برای تامین تجهیزات شبکه‌ی جی‌اس‌ام و نسل سوم خبر داد.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE سال آینده در ایالات متحده گوشی‎های گران‎قیمت عرضه می‎کند

شرکت گوشی سازی ZTE چین در نظر دارد گوشی‎های هوشمند گران‎قیمت خود را سال آینده در بازار ایالات متحده امریکا عرضه کند.

ادامه مطلب

مخابرات

مخابرات باهمکاری شرکت ZTE چین مرکز آموزشی در کیش راه‌اندازی کرد

شرکت مشترک خدمات آموزشی بین مرکز آموزش عالی غیر انتفاعی مخابرات ایران به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران ( TCI) و شرکت مخابرات استان هرمزگان ( TCH) و شرکت ZTE چین به مرکزیت جزیره کیش تاسیس خواهد شد.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE سازنده‌ سال تجهیزات LTE شد

شرکت ZTE که یکی از فراهم‌سازان راهکارهای شبکه و تجهیزات مخابراتی در جهان است توسط شرکت مشاوره‌ای فراست و سولیوان، سازنده سال تجهیزات LTE در سال 2011 اعلام شد.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE پیشتاز بازار ایستگاه‌های پایه CDMA است

شرکتZTE اعلام کرد با کسب 32.6 درصد از بازار جهانی ایستگاه‌های پایه CDMA در نیمه نخست سال 2011 صدرنشین این بازار شده است.

ادامه مطلب

zte

ZTE سال 2012 گوشی‎های نسل چهارم عرضه می‎کند

به گزارش رویتر، شرکت ZTE، پنجمین تولیدکننده گوشی همراه در جهان در نظر دارد در سال 2012 گوشی‎های نسل چهارم خود را عرضه کرده، حیطه محصولات خود را گسترش داده و سهم بیشتری را از بازار به خود اختصاص دهد.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE نخستین گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز فون را به نمایش گذاشت

شرکت ZTE نخستین گوشی‌ مبتنی بر ویندوز فون خود را با نام تانیا عرضه کرد.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE چین 15.5 میلیون دلار صرف نوآوری می‌کند

شرکت ZTE چین برای تقویت نوآوری های فاوایی 15.5 میلیون دلار در نظر گرفت و امیدوار است با اتکا به این بودجه راهکارهای مخابراتی جدید و فرایندهای مدیریتی و کاری جدید برای 80 هزار کارکنان و 30 هزار محققان خود فراهم کند.

ادامه مطلب

zte

قرارداد LTE سریلانکا به ZTE رسید

شاخه ارتباطات سیار شرکت مخابرات سریلانکاکه موبیتل(Mobitel) نام دارد گسترش و نوسازی شبکه خود و از جمله راه‌اندازی زیرساخت فراخ‌باند سیار LTE را که قرار است 45 میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری شود به شرکت ZTE سپرد.

ادامه مطلب