شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

شرکت ZTE پیشتاز بازار ایستگاه‌های پایه CDMA است

zte

سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶:۰۰


شرکتZTE اعلام کرد با کسب 32.6 درصد از بازار جهانی ایستگاه‌های پایه CDMA در نیمه نخست سال 2011 صدرنشین این بازار شده است.

وایمکس نیوز - شرکت ZTE در سال‌های اخیر به تدریج تولید و فروش ایستگاه‌های پایه CDMA را افزایش داده است و طبق گزارش جدید گروه تحلیلگر آی‌دی‌سی توانست مرز 320 میلیون دستگاه را پشت سر بگذارد و در صدر این بازار قرار گیرد.
شرکت ZTE نخستین شرکت در صنعت مخابرات بود که سامانه دو حالتی CDMA/LTE را عرضه کرد که به بهره‌برداران کمک می‌کنند ارتقا به شبکه‌های آینده را به آرامی انجام دهند و گذار به سامانه‌های LTE را سریعتر انجام دهند. این راهکار در کنار سامانه EV-DO Rev. B این شرکت جزو راهکارهای پیشتاز صنعت مخابرات به شمار می‌آید.
بازار جهانی CDMA در سال‌های اخیر بازار بالنده‌ای بوده است و به ویژه در منطقه آسیااقیانوسیه رشد سریعی داشته است. این بالندگی سریع و کاهش سهم چند تامین‌کننده‌ معروف CDMA در آمریکای شمالی به ZTE فرصت داد تا سهم خود در این بازار جهانی را افزایش دهد و در چند بازار نوپدید مانند چین، اندونزی و هندوستان در صدر قرار گیرد و در آمریکای شمالی هم وضعیت بسیار بهتری پیدا کند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو