یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارتباطات-بين-المللي
باندپهن

معاون شرکت زیرساخت:

پروژه اوج جهت ارتقاء ظرفیت انتقال کشور اجرایی می‌شود

پروژه اوج که با استفاده از تکنولوژی روز و قابلیت توسعه‌پذیری بالا به منظور برقراری ارتباطات بین‌الملل در شرکت زیرساخت اجرا می‌شود، امکان تأمین بستری مطمئن جهت انتقال ترافیک کشورهای همسایه و ارتقاء ظرفیت ترانزیت را فراهم می‌کند.

ادامه مطلب

محمود واعظي

واعظی:

اکنون همه‌ پول نفت در جیب مردم ایران است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی نمی‌توانستیم پول نفت فروخته شده را وارد کشور کنیم ولی اکنون همه‌ پول نفت در جیب مردم ایران است.

ادامه مطلب

واعظي

تقويم مراودات خارجي وزير ارتباطات/ کارنامه ديپلماتيک واعظي

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در سال ??، رنگ و بويي کاملا بين المللي داشت و مسئولان ارشد بيش از ?? کشور دنيا، براي تعامل با وزير ارتباطات پا به اين مجموعه گذاشتند.

ادامه مطلب

مصطفي سيدهاشمي

رئیس هیات مدیره مخابرات خبر داد

مخابرات ۱ میلیارد یورو فاینانس از وندور بزرگ دنیا گرفت

رئیس هیات مدیره مخابرات گفت: شرکت مخابرات ایران بعد از شرایط پسابرجام وارد عقد قراردادی ویژه با دومین وندور دنیا در قالب فاینانس یک میلیارد یورویی شده است.

ادامه مطلب

کابل - ارتباطات -

ظرفیت ترانزیت ارتباطی مرز ایران با کشورهای همسایه افزایش یافت

یک مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش ظرفیت ترانزیت ارتباطی مرز به مرز ایران به ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه خبر داد.

ادامه مطلب

اقتصاد - جهان

مدیرعامل پست بانک :

سوئیفت پست بانک ایران عملیاتی شد

پس از اجرای برجام و فعال‌شدن مجدد سوئیفت، پست‌بانک‌ایران پیگیری‌های لازم و اقدامات متعددی را جهت اتصال و برقراری ارتباط و ارسال پیام‌ها از طریق آن انجام داد و خوشبختانه این اقدامات روز یک‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه سال جاری به نتیجه رسید و فعالیت‌های سوئیفت در این بانک عملیاتی شد.

ادامه مطلب

خريد اينترنتي - پرداخت الکترونيک

ایزیکوی ترکیه وارد بازار تجارت الکترونیک ایران شد

یک شرکت ترکیه ای اعلام کرد قراردادی را به امضا رسانده است که بر اساس آن به مشتریان این شرکت اجازه می دهد تا با استفاده از حدود ۲۳۰ میلیون کارتی که در اختیار دارند تراکنش های مالی در درون ایران انجام دهند.

ادامه مطلب

همراه اول

تعرفه رومینگ همراه اول با کانادا کاهش یافت

تعرفه مکالمه، اینترنت و پیامک مشترکان همراه اول در کشور کانادا کاهش یافت.

ادامه مطلب

فيبر نوري - ارتباطات - فناوري

معاون پژوهشي وزير علوم تاکيد کرد؛

ضرورت توجه به گسترش ارتباطات بين المللي با انتقال فناوري

معاون پژوهش و فناوري وزارت علوم گفت: تعاملات و قراردادهاي بين المللي دانش بنيان بايد به انتقال دانش فني، انتقال فناوري و تحقيق و توسعه به داخل کشور منجر شود.

ادامه مطلب

واعظي

سایه سنگین سیاست بر اقدامات وزیر ارتباطات در سفر به فرانسه

در سفر رییس جمهور به ایتالیا و فرانسه بخش خصوصی در حوزهICT نیز حضوری فعال داشت اما سایه سنگین سیاست و اقتصاد مانع از آن شد تا رسانه‌ها از این زاویه، به سفر رئیس‌جمهور بپردازند.

ادامه مطلب