آشنایی با ماهنامه مدیریت ارتباطات
ماهنامه مدیریت ارتباطات در تاریخ ۱۱ آبان ماه سال ۸۸ مجوز انتشار خود را از هیأت نظارت بر مطبوعات دریافت و در مهلت قانونی که امکان انتشار داشت (شش ماه پس از صدور مجوز) با تشکیل کمیتههای تخصصی و در رأس آن شورای مشورتی با حضور برجستهترین صاحبنظران و مدیران فعال دایره مخاطبان خود یعنی، حوزههای روابطعمومی، تبلیغات، رسانه، جامعهاطلاعاتی و بازاریابی به تدوین برنامه جامع خود برای حضور در عرصه رسانههای مکتوب پرداخت.
ادامه مطلب