یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور وزاری پیشنهادی ارتباطات، صمت و نیرو در کمیسیون آموزش

جلسه

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹:۱۶


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تاکید این کمیسیون بر لزوم تقویت زیرساخت‌های سامانه «شاد» در جلسه با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

تیک نیوز-رضا حاجی پور در توضیح جلسه امروز صبح کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این جلسه با حضور وزرای پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و نیرو برگزار شد و وزرای پیشنهادی به ارائه برنامه‌ها و سوابق خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون بر لزوم تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و پوشش تلفن همراه و تقویت زیرساخت‌های سامانه شاد تاکید کردند.

وی با اشاره به توضیحات وزیر پیشنهادی صمت اظهار کرد: آقای فاطمی امین قول حمایت جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به عرضه محصولات آنها برای راه‌اندازی چرخه تولید دانش بنیان را مطرح کرد.

حاجی پور به صحبت های وزیر پیشنهادی نیرو اشاره و اظهار کرد: آقای محرابیان نیز قول داد که با استفاده از ظرفیت صرفه‌جویی در مصرف برق، مشکل برق را حل کند. اعضای کمیسیون نیز خواستار اجرای طرح‌های نیمه کاره و معطل مانده شدند.

منبع:ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو