یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ارزان
tblt

هندوستان ارزانترین رایانه لوحی جهان را می‎سازد

ارزان‎ترین رایانه لوحی جهان در ماه دسامبر توسط هندوستان به بازار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب

تقي پور

تقی پور اعلام کرد:

تلاش وزارت ارتباطات برای کاهش قیمت اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سعی‌مان این است که اینترنت ارزان شود و در مورد تعرفه تلفن همراه هم باید گفت که قطعا گران نخواهد شد و ممکن است تعدیلی در هزینه‌های تلفن ثابت داشته باشیم که این درخواست صورت گرفته و در حال بررسی هستیم.

ادامه مطلب

itu

آی تی یو:

خدمات فاوا در سراسر جهان رو به ارزانی است

طبق تازه ترین آماری که اتحادیه بین المللی مخابرات(آی تی یو) منتشر کرده است پولی که شرکت ها و مصرف کنندگان جهان بابت خدمات پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات می پردازند نسبت به دو سال پیش به طور میانگین 18 درصد کاهش یافته است و این کاهش برای اینترنت پرسرعت بیش از 50 درصد بوده است.

ادامه مطلب

اينترنت

معاون وزیر ارتباطات:

اینترنت سال90 ارزان می‌شود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تداوم کاهش قیمت پهنای باند اینترنت در کشور خبر داد و گفت: همانند امسال برای سال آینده نیز کاهش قیمت پهنای باند را در برنامه داریم که به طور قطع منجر به ارزان شدن قیمت اینترنت مصرفی کاربران خواهد شد.

ادامه مطلب

تزئيني

تعرفه پهنای باند نسبت به سال 2008 یک دوم ارزان شده است

طبق تازه‌ترین گزارش شرکت داده‌کاوی پوینت تاپیک(Point Topic) در مورد تعرفه‌های فراخ‌باند در جهان اکنون خانوارها 50 درصد کم‌تر از سال 2008 بابت پهنای باند پول می‌پردازند که علت اصلی این کاهش هم تا حد زیادی ناشی از افزایش رقابت بین فراهم‌آوران خدمات اینترنت است.

ادامه مطلب

Race Online 2012

انگلیس به افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند رایانه ارزان می‌دهد

دولت انگلستان رایانه ارزان قیمت شخصی مجهز به سامانه‌ سیستم عامل لینوکس به ارزش 98 پوند در اختیار 2/9 میلیون نفر بزرگسال انگلیسی می‌گذارد که هم اکنون به اینترنت فراخ‌باند دسترسی ندارند.

ادامه مطلب

تزئيني

مديرعامل شرکت فنون ارتباطات سيار:

وايمکس ارزان شود، مردم استقبال مي‌کنند

به گفته مديرعامل شرکت فنون ارتباطات سيار، وايمکس تنها زماني مي‌تواند جايگزين ADSL شود که نرخ آن به مراتب ارزان‌تر از ADSL باشد. در غير اين صورت کاربران، شبکه‌هاي ارتباطي فيکس و با سيم را به شبکه‌هاي ارتباطي بدون سيم ترجيح خواهند داد.

ادامه مطلب