پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
اسنپ
اسنپ

NFT کاراکترهای اسنپ ثبت شدند

اسنپ در مراسمی، با حضور بنیانگذاران آلمانی خود و جمعی از خبرنگاران، از «گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰» رونمایی کرد.

ادامه مطلب

اسنپ

سرویس اعتباری اسنپ راه‌اندازی شد

سرویس اعتباری اسنپ‌ با مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (Buy Now, Pay Later) که به اختصار BNPL نامیده می‌شود در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب

اسنپ

تا ۷۰ درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!

منتظر «کمپین بزرگ اسنپ‌» با تخفیف‌های هیجان‌انگیز در شهرهای مختلف کشور باشید! از ۲۰ شهریور، به مدت یک هفته، می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران‌ها با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف در سرویس غذای اسنپ‌ سفارش دهید.

ادامه مطلب

اسنپ

اختلال؛ عامل رقم‌های عجیب کرایه تاکسی‌ اینترنتی

مدیر بخش تجاری تاکسی اینترنتی اسنپ گفت: دلیل افزایش خارج از عرف کرایه‌های تاکسی در روز گذشته به دلیل اختلالی بود که در سیستم به وجود آمد.

ادامه مطلب

اسنپ

تخفیف ویژه‌ اسنپ برای سفر به مراکز واکسن در ۱۱شهر تمدید شد

واکسیناسیون سراسری اصلی‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا به شمار می‌رود که از اوایل امسال در کشور ما نیز آغاز شده است. در همین راستا سامانه‌ی اسنپ اعلام کرده که قصد دارد در فرایند ایمن‌سازی مردم کشور در برابر کرونا همراه کاربرانش باشد و در راستای این مسئولیت اجتماعی خود، از اول خرداد، طرح تسهیل مراجعه به مراکز واکسیناسیون را با شعار «اسنپ، هم‌مسیر شما تا واکسیناسیون»‌ شروع کرده است.

ادامه مطلب

عینک واقعیت افزوده

عینک واقعیت افزوده و پهپاد سلفی «اسنپ» در راه است

شرکت اسنپ (Snap) قصد دارد تا در آینده نزدیک از یک عینک جدید مجهز به نمایشگرهای داخلی و با قابلیت پشتیبانی از افکت‌های واقعیت افزوده رونمایی کند.

ادامه مطلب

اپليکيشن مسيرياب ويز

بيانيه اسنپ در خصوص منع استفاده از اپليکيشن مسيرياب ويز

پس از ممانعت سرويس‌هاي حمل و نقل اينترنتي از به‌کارگيري اپليکيشن ويز توسط رانندگان اين سرويس، اسنپ بيانيه‌اي در اين راستا منتشر کرده است.

ادامه مطلب

محمدرضا سبزعليپور

اسنپ را به مسلخ نبریم؛ به شرطی که مردم را سلاخی نکنند

توقع همگان بر این است تا مسئولین شرکتهای تاکسی اینترنتی مثل اسنپ اصل مشتری مداری و کیفیت کار و خدمات را در اولویت برنامه های خود قرار داده و رضایت عموم را جلب نمایند.

ادامه مطلب

تقوي

رانندگان اسنپ و تپ‎سی از مالیات بر درآمد خودرو معاف شدند

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: رانندگان دارای یک خودرو که در اسنپ و تپ‏سی فعال هستند، مانند دارندگان یک تاکسی، برای عملکرد سال1395 از پرداخت مالیات بر درآمد خودرو معاف هستند.

ادامه مطلب

اسنپ و تپسي

فضاي پرداخت ماليات کسب و کارهاي الکترونيکي از جمله اسنپ بايد شفاف شود

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درباره نحوه پرداخت ماليات توسط کسب و کارهاي مجازي مانند اسنپ و تپسي و ... گفت: فضاي ماليات اين کسب و کارهاي الکترونيکي بايد شفاف شود.

ادامه مطلب